A SPAR Magyarország két áruháza is rangos elismerést kapott

Hírek

Ezen felül a vállalat előkelő helyre került a HVG és a Planet Fanatics’ Network listáján, amely a nagyvállalatokat fenntarthatósági, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) szempontok alapján állította rangsorba.

 

„A SPAR több mint 30 éve van jelen Magyarországon, az üzletlánchoz tartozó 641 saját és franchise üzletek összesen 17 ezer munkavállalónak biztosítanak megélhetést. Vállalatunk számára stratégiai jelentőségű az innováció, amely a termékfejlesztésben, a beruházáspolitikában és a munkaerő-menedzsmentben is megjelenik. Büszkék vagyunk rá, hogy az elmúlt időszakban több kezdeményezésünket, termékünket és üzletünket is rangos szakmai díjakkal ismerték el” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

 

Év Boltja 2024 verseny

A SPAR Magyarország a kiskereskedelmi láncok között kiemelkedő eredménnyel végzett az Év Boltja 2024 megmérettetésen. Szupermarket kategóriában az újpesti, Görgey úton lévő SPAR szupermarket aranyérmet hozott el. Az Újpest-Központtól pár percre lévő üzlet 2023-ban teljesen új külsőt kapott és a belső tere is megújult, a modernizáláson túl kényelmi funkciókkal is bővült a vásárlók igényei szerint.

Hipermarket kategóriában az 5230-as számú debreceni INTERSPAR győzött. A SPAR 2023 novemberében nyitotta meg a második INTERSPAR hipermarketet a hajdú-bihari vármegyeszékhelyen. A hárommilliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően a város egy olyan üzlettel bővült, ahol az itt élők vagy a városba munkába járók nemcsak az élelmiszerek széles választékát, de elektronikai cikkeket, ruházatot, kertészeti eszközöket és játékokat is megtalálhatnak.

A SPAR ezen felül Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2024 kitüntető címet is elnyerte az üzletekben elérhető friss és minőségi termékeinek köszönhetően, amelyeknek nagy része a vállalat saját tulajdonú Regnum húsüzemeiben készül, a legmagasabb minőségi követelmények szerint.

 

HVG ESG Top 40: 14. helyen a SPAR Magyarország

A SPAR számára az egyik legnagyobb, jelent és jövőt érintő feladat a fenntarthatóságra való törekvés. Felelősen gondolkodó vállalatként a teljes működési rendszerben megjelenik többek között az energiahatékonyság, a professzionális hulladékgazdálkodás, a társadalmi felelősségvállalás, valamint a munkatársakról való gondoskodás. A SPAR Magyarország 2024-ben 45 helyet előre lépve a 14. helyen szerepel a HVG és a Planet Fanatics’ Network közös listáján, amely a magyarországi nagyvállalatokat fenntarthatósági, társadalmi felelősségvállalási és vállalatirányítási (ESG) szempontok alapján állítja rangsorba.

 

Inno d’Or: díjat kaptak a SPAR purpur péksütemények

A Trade magazin által 2021-ben életre hívott Inno d’Or – Év innovációja 2024 verseny győztesei közé választották a SPAR purpur termékcsaládot. A vállalat ízletes és egészségtudatos életmódot támogató cikkeit az üzletekben helyben, kemencékben sütik készre. Aki pedig otthon élvezné ezeket a termékeket, az fagyasztott formában hazaviheti és készre sütheti mind a SPAR purpur tésztás kakaós csigát, mind pedig a zsemlét. A magas élvezeti értékkel bíró, hosszabb ideig eltartható termékeknek magas a fehérje- és rosttartalma, valamint képesek támogatni a különféle diétákat is.

 

Az Év Vásárlóbarát Díja 2024 verseny

A Store Insider magazin kiadója, a PPH MEDIA által indított, Az Év Vásárlóbarát Díja 2024 versenyén a kereskedelmi cégek fogyasztóknak szánt, kiemelkedő ügyfélélményt nyújtó megoldásait keresték. A minőségi és megbízható termékei, a magas minőségű kiszolgálás, az esztétikus áruházi megjelenés, valamint az egyszerű, könnyen kezelhető szolgáltatások elismeréseként a SPAR aranyfokozatú elismerést nyert a megmérettetésen „Márkaélmény” kategóriában.

 

Az Év Saját Márkás Terméke 2024

Magyarországon a saját márkás termékek a teljes FMCG-piac értékbeli eladásának közel 30 százalékát képviselik. A Store Insider magazin az Év Saját Márkás Terméke 2024 díjával a kereskedelmi cégek felhívhatják vevőik figyelmét saját márkás termékeik bővülő, változatos kínálatára. A megmérettetésen a húskészítmények főkategóriában, darált hús alkategóriában a flow-pack csomagolásban elérhető S-BUDGET sertés darált hús győzött. A vállalat újítása, hogy az 500 grammos, közkedvelt S-BUDGET sertés darált hús a hagyományos műanyagtálcás csomagolás helyett, ún. flow-pack csomagolásban kapható. Ezzel a megoldással 70%-kal kevesebb műanyagot használnak fel, ugyanakkor a technológia biztonságos, megfelel valamennyi minőségbiztosítási előírásnak és megőrzi a hústermék frissességét – írják a közleményben.

 

SOCIAL MEDIA