A sorsukat formáló nőket ünnepli a Johnnie Walker

Hírek Kiemelt

A nők meghatározó szerepet töltöttek be a Johnnie Walker történelmében: Elizabeth Walker, az alapító felesége a márka ikonikus whiskyjének társalkotója volt, a jelenlegi párlatmester, dr. Emma Walker pedig történelmet írt azzal, hogy nőként először tölti be ezt a fontos pozíciót.

 

Nem csak a párlatok létrehozásában, de azok népszerűsítésben is meghatározóak voltak a nők: Doris Zinkeisen volt az, aki a márka első színes reklámját készítette az 1920-as években, amely a londoni társadalom középpontjába helyezte a mára ikonikussá vált sétáló embert. A nők munkája és hozzájárulása nélkül a Johnnie Walker nem juthatott volna el oda, ahol most tart, ezért a brand továbbra is azon dolgozik, hogy minél többekhez eljusson az üzenet: csakis úgy léphetünk előre, ha minden lehetőséget biztosítunk ahhoz, hogy a nők jól látható nyomot hagyjanak a világban.

A kelet-európai nők alig negyede fogyaszt whiskyt. Az, hogy a whisky hagyományosan férfias ital, egyike a sok mélyen gyökerező sztereotípiának, amely ezt az italkategóriát is társadalmi korlátok közé szorítja. A Johnnie Walker, a világ vezető whiskymárkája 200 éves történelme során mindig is a közös, társadalmi szintű fejlődés elkötelezett híve volt. A Keep Walking Hungary kezdeményezés is ezt az ügyet támogatja. Célja, hogy egyének történetein keresztül inspiráljon, miközben felhívja a figyelmet a nők társadalmi és gazdasági szerepvállalásának fontosságára. A kezdeményezés vezérelve olyan példákat bemutatni, amelyekkel a nők kortól és társadalmi helyzettől függetlenül azonosulni tudnak, amelyekből erőt meríthetnek.

A Magyar Nemzeti Múzeummal kötött partnerséget és az együttműködés kezdetét jelentő kiállítást november 22-én este, a Péterfy Bori & Love Band akusztikus koncertjét megelőzően jelentették be a múzeum ikonikus lépcsőin. „Számomra a fejlődés folyamatos haladást, tanulást, önfejlesztést és öntudatosságot egyaránt jelent. Azt is jelenti, hogy fel kell állni és tovább kell menni, ha kudarccal nézünk szembe. Ennek a világnak égető szüksége van több progresszív energiára” – válaszolta a koncert után Péterfy Bori, a Johnnie Walker nagykövete, arra a kérdésre, mit jelent számára a modern nő.

Az eseményen egy, a márkához kapcsolódó exkluzív vetítés segítségével életre keltek az ikonikus múzeum falai és bemutatásra került az édes alma ízű „Bold Steps” koktél, amelyet a Johnnie Walker Black Label füstösségével fűszereztek. A Bold Steps koktél a nők szerepvállalását és egyenjogúságát demonstrálja, és a kiállítás ideje alatt minden második hétvégén megkóstolható lesz a közönség számára, valamint ez idő alatt megvásárolható lesz a Múzeum közvetlen környezetében fellelhető tíz híres bárban és vendéglátóhelyen is.

A december közepén induló Magyar Menyasszony névre keresztelt kiállítás többszáz személyes történet segítségével hívja közös gondolkodásra a látogatókat a társadalom- és nőtörténet legfontosabb kérdéseiről, köztük a nők társadalomban betöltött szerepéről. A tárlat alkalmat ad arra, hogy jobban megértsük a nők jelenlegi helyzetének történelmi vonatkozásait, a közösségek életében játszott szerepük változását és ünnepeljük hatásukat és eredményeiket, ahogyan azt a Johnnie Walker számos kampányában is tette már korábban

Főtámogatóként a Johnnie Walker azt reméli, hogy a kiállításon és a Keep Walking kampányban bemutatott inspiráló történetek eszközt adnak minden nő kezébe ahhoz, hogy saját sorsuk és környezetük mellett a világot is formálják és teljesebbé tegyék, ahogy azt a Johnnie Walker történelmét és jelenét meghatározó nők is tették – írják.

 

SOCIAL MEDIA