A rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak a Lidl és a Penny

Hírek Kiemelt

A Lidl január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint ötszáz termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-től életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak.

 

Az áruházlánc a 2023. június 1-től június 7-ig tartó időszakban többek között a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd, míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.

„Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország Kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket, és ennek keretében már ezidáig is számos lépést tettünk. Legújabb intézkedésünknek, a „Többet adunk” akciónknak köszönhetően a kötelező 10 százalékos árcsökkentés helyett 20-50 százalékkal mérsékeljük az árainkat az érintett termékek esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. Piacvezető áruházláncként fontosnak tartjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb árakat tudjuk biztosítani, hiszen így tudunk maximálisan vásárlóink mellett állni” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

 

A korábban bejelentett ezer kedvezményes árucikk mellett újabb húsz termékkategória egy-egy terméke érhető el június 1-től a Penny polcain akár 30 százalékos kedvezménnyel

A vásárlók valamennyi árucsoportban találhatnak kedvező ajánlatokat, amelybe éppúgy beletartoznak az alapvető és legkedveltebb élelmiszerek, mint a szezonális és tematikus termékek.

„Mint minden esetben, most is az a célunk, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínáljuk vásárlóink számára, ezért az előírások szerinti 10 százalékos kedvezmény helyett közel 30 százalékot nyújtunk 20 termékre. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb árakon érhetőek el az áruházaink polcain. Ezen felül már havonta ezer terméket kínálunk jelentős kedvezménnyel, a választék pedig hetente megújul. Bízunk benne, hogy ezzel is segíthetünk vásárlóinknak és tovább tudjuk csökkenteni a bevásárlás okozta anyagi terheket” – mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.

 

SOCIAL MEDIA