A Red Lemon Media exkluzív partnerséget kötött az Enterie-vel

Hírek Kiemelt

A Red Lemon Media exkluzív partnerséget kötött az Enterie független nemzetközi PR-ügynökségi hálózattal, amely innovatív megoldásokkal kívánja segíteni a vállalati hírek áramlását. Kiemelt szolgáltatásuk, az EnterieGO egy sajtóközlemények kiadására, illetve újságírók és véleményvezérek tájékoztatására létrehozott platform.

 

Az Enterie egy olyan nemzetközi hálózat, amely független tech, PR- és marketing ügynökségeket foglal magába a világ közel 20 országából. 2017-ben hozta létre a Profeina, egy varsói székhelyű PR- és kommunikációs cég. Magyarországon a Red Lemon Media elsőként kötött exkluzív partnerséget a hálózattal, így a jövőben ők biztosítják a nemzetközi ügyfelek számára a hazai piaci igényekhez szabott kommunikációt.

„Minden márkának és vállalatnak el kell fogadnia, hogy úgy tud csak hatékonyan kommunikálni, ha figyelembe veszi az adott piac sajátosságait. Mi egyfajta szakmai szűrőként funkcionálunk és a hazai viszonyokhoz szabjuk a nemzetközi hálózatba érkező sajtóanyagokat, valamint koordináljuk az itthoni kiadás folyamatát. Új partnerekre és a best practice-ek megosztására is számítunk a hálózaton belül, hiszen a jelen helyzetben még inkább fontos, hogy képben legyünk a nemzetközi trendekkel, ezért csatlakoztunk az Enterie-hez” – mondta el a partnerség és az új szolgáltatás bevezetése kapcsán Hajagos Rita, a Red Lemon Media egyik tulajdonosa és szakmai vezetője.

A sajtóközlemények kiadására, illetve újságírók és véleményvezérek tájékoztatására létrehozott platformjukat, az EnterieGO-t olyan márkák, cégek igényeihez alakították, amelyeknek nincs meg a kapacitásuk vagy költségvetésük a hosszútávú, illetve állandó PR-aktivitásokra, de bizonyos esetekben bejelentéseket tesznek vagy kommunikálnának az adott piacon. Ez a fajta modell jó lehetőség azoknak is, akik nincsenek meggyőződve a PR-szolgáltatás szükségességéről, ezért rövidebb projektekkel tesztelik a kommunikáció ezen formáját. A szolgáltatás lokális, személyre szabott megközelítést alkalmaz a hírközvetítésben.

„Ha egy cég vagy márka feltölt egy sajtóközleményt a rendszerünkbe, az nem jelenti azt, hogy minden piacon ugyanazt a verziót szeretné kommunikálni. A helyi PR-ügynökségeink lefordítják és – ami a legfontosabb – lokalizálják a szöveget minden esetben. Ugyanaz a módszer nem működik minden országban. Hiszünk a helyi szakértőinkben, akik ismerik a piacot, amelyek lokálisan merőben eltérnek egymástól” – nyilatkozta Michal Rakowski, az Enterie hálózati igazgatója.

Az Enterie az európai piac mellett Amerikában is jelen van.

„Az európai cégeknek az amerikai médiában egyedileg célzott megközelítéssel kell eljárniuk” – nyilatkozta Bob Spoerl, a Bear Icebox Communications elnöke. „Az EnterieGO egy óceánon átívelő együttműködést hozott létre, amely biztosítja az ügyfeleket, hogy az üzenet minden piacon célba ér a megfelelő lokalizációval és PR-stratégiával.”

 

A Red Lemon Mediáról:

Immár 15 éve a hazai PR-ügynökségi piac meghatározó szereplője, szolgáltatási köre az utóbbi években social media menedzsmenttel és celebritás & influencer menedzsmenttel bővült. Sok hazai márka és rendezvény mellett olyan piaci szereplők választották partnerüknek az ügynökséget, mint a Viacom, a Red Bull, a Sony, a PlayStation, a Nike, a Converse, a Viber vagy a Prologis. Bővebb információk: http://redlemon.hu/ és https://www.facebook.com/redlemonhu/.

SOCIAL MEDIA