A Primark új kampányában sztómával élő maratonfutó és a mentális egészséget mozgással népszerűsítő aktivista is szerepel

Hírek Kiemelt

A kampány különlegessége, hogy a nagykövetek sora nemcsak kiváló sportolókból, hanem olyan emberekből is áll, akik saját akadályaikat legyőzve mutatják meg, hogy a sport mindenkié. A kampány arcai között szerepel Aadam Hamed bokszoló, Prince Naseem, egykori brit profi ökölvívó fia, Adele Roberts, sztómával élő világrekorder futó; Abbie Wood olimpiai úszó; Ashley Cain, ultraatléta és az Azaylia Alapítvány alapítója; Bryony Gordon, aki a mentális egészség szószólójaként a mozgás erejét hangsúlyozza; Courtney Black fitneszedző, valamint Keegan Hirst, az első nyíltan homoszexuális rögbijátékos.

 

„Korábban azt hittem, hogy a sport csak egy szűk réteg kiváltsága, de mára rájöttem, hogy a sport valóban mindenkié. A saját utam során azt is megtapasztaltam, hogy milyen hatalmas ereje van annak, ha megfelelő ruházatot választunk: amikor az ember olyan ruhákban edz, amelyek jól illeszkednek, kényelmesek, és még jól is néznek ki, az önbizalmat ad, és segít abban, hogy igazán kihozza magából a maximumot. Hiszek abban, hogy a sport és a megfelelő felszerelés valóban képes megváltoztatni az ember hozzáállását, mind önmagához, mind a környezetéhez” – mondta Adele Roberts, aki jelenleg a világrekorder a leggyorsabb maratonfutásban a sztómával élő sportolók között.

„Az új kampánnyal arra szeretnénk összpontosítani, hogy az emberek jól érezzék magukat a Primark ruháiban, ahelyett, hogy az ár miatt aggódnának. Szeretnénk bebizonyítani, hogy lehetséges innovatív és kiemelkedő minőségű anyagokat elérhető áron kínálni. Azt tapasztaljuk, hogy ezek a ruhák nagyon népszerűek a vásárlóink körében, különösen a puha és varrás nélküli darabok. A sportkategóriánk iránti kereslet eddig a globális piacunkat tekintve évről évre megduplázódott, mivel a fogyasztók nálunk találják meg azokat a ruhákat, amelyek egyszerre alkalmasak az edzőtermi használat mellett akár az utcai viseletre is, mindezt elérhető áron” – mondta Steve Lawton, a Primark termékmenedzsere.

Az új sportkollekció: Stílus és teljesítmény kompromisszumok nélkül

A Primark-ban 2025. január 1-től elérhető a márka eddigi legnagyobb sportkollekciója, amely több mint 150 darabból áll. Az új kollekció nemcsak a funkcionalitást helyezi előtérbe, hanem a modern, stílusos megjelenést is, így azok számára is ideális, akik a sportos viseletet a mindennapokban is szeretnék viselni, nemcsak az edzőteremben. Az új dombor-nyomott logóval ellátott darabok könnyen felismerhetőek, és kedvező áron elérhetőek bárki számára.

Inspiráló történetek és elérhető innováció

Az „Unstoppable You” kampány nagykövetei példát mutatnak arra, hogyan lehet a sport segítségével átlépni a határainkat, legyen szó fizikai vagy mentális akadályokról. A kampány különleges arcai azt hangsúlyozzák, hogy az erő és a kitartás mindenkiben megvan, hogy legyőzze saját akadályait, miközben a Primark új kollekciója kiváló példa arra, hogy a technikai innováció és a stílus nem kell, hogy drága legyen – írják.

A kampány elemei a Primark több mint 450 üzletének kirakataiban és digitális csatornáin is megjelenik.

 

SOCIAL MEDIA