A parkolás pozitív élménnyé válhat

Hírek

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a világszerte több mint háromszáz parkolóban bevezetett parkolórendszer nagyban növeli az ügyfeleink elégedettségét.

 

„Számos olyan infrastrukturális és technológiai fejlesztést eszközöltünk – az Ausztráliában, elmúlt 23 évben gyűjtött szaktudásunkra alapozva – amelyek által a Care Park európai régiójának kiemelkedő parkoló üzemeltető cége lett. Elsőként újra terveztük a be- és kihajtás rendszerét, ezzel az innovációval a korábbi átlagos 8 helyett 18 autót tud fogadni a parkolóház minden percben. Továbbá a Melbourne-i központunk mintájára kialakítottuk az európai régió vezérlőközpontját, a Care Assist-ot. Ez egy olyan egyedülálló szolgáltatás, ami teljes körű ügyfélszolgálatként és egyben parkolásvezérlő rendszerként működik a nap 24 órájában” – olvasható a Care Park közleményében.

A Care Assist távolról, a működés tényleges idejében figyeli a parkolókat és kommunikál az ügyfelekkel a hét minden napján 24 órában. Korszerű és fejlett infrastruktúrája lehetővé teszi, hogy az üzemeltetés zökkenőmentes és professzionális legyen.

Az audiovizuális vezérléssel ellátott kontrollszobában minden technikai eszköz biztosított arra, hogy az ügyfelekkel azonnal kommunikálni tudjanak, elakadás esetén kezeljék a sorompót, vezéreljék a műszaki karbantartó csapatot és professzionális ügyfélkezelést eszközöljenek.

A kontrollszobában ellenőrizhető a személyzet aktivitása, pénzkezelés és forgalomirányítás, a személyzet létszáma pedig bármikor bővíthető.

„Ennek a modellnek a megalkotásával vállalatunk az üzemeltetést költséghatékonnyá és eredményessé teszi, ezáltal igen vonzó üzleti partnerei számára is. Így vált a Care Park világszinten a parkolási üzletág szaktekintélyévé és ezzel a szemlélettel érte el, hogy a parkolás pozitív élménnyé váljon” – teszik hozzá.

 

SOCIAL MEDIA