A megbízás a GrandVision márkáihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokra vonatkozik.
A GrandVision kétfordulós, meghívásos tenderen választott médiaügynökséget. Az együttműködés nem újkeletű, a MediaCom 2018 óta dolgozik a GrandVision márkáin. A tender nyomán a közös munkát 2021. január 1-jével újították meg a felek.
A MediaCom a múltban nem csupán a hagyományos médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátásával segítette a márkatulajdonost. A GrandVision az elmúlt évben újította meg márkastratégiáját, melynek célja az Ofotért és a Vision Express márkák határozottabb megkülönböztetése volt. A kapcsolódó márkastratégiai megbízást az ügynökség látta el.
„Döntésünkben számos tényező játszott szerepet. Az új kihívásokra és normákra legadaptívabban reagálni tudó, multifunkcionális ügynökségi csapatot kerestünk, akik képesek velünk együtt látni és láttatni a „nagy képet”. Kommunikációs rendszerekben gondolkodnak és nem csak silókat optimalizálnak. Értik a márkáinkat, a vásárlóinkat, látják a lehetőségeinket. Mindezt figyelembe véve képesek stratégiát alkotni és azt hatékonyan implementálni költséghatékony médiamegoldások révén. A MediaCom által hozott stratégia, áraik, és nem utolsó sorban a csapat elhivatottsága miatt döntöttünk mellettük egy igen komoly, kiélezett versenyben” – nyilatkozta a döntés kapcsán Kelemen Anita, a GrandVision marketing- és digitális igazgatója.