Varga-Nagy Eszter még viszonylag új embernek számít a hazai Coca-Cola csapatában, tavaly júniusban csatlakozott kommunikációs vezetőként, Kölcsei Gergely viszont hatéves múlttal büszkélkedhet a világcégnél, amelynek tavaly április óta a hazai marketingvezetője.
A Coca-Cola a világ egyik legismertebb márkája. Hogyan épül tovább egy ilyen régi, közismert márka, mennyire kötik a hagyományok, és hogy történik egy nagyobb megújítás, egy új kommunikációs platform bevezetése? Milyen innovációkra lehet ma büszke a vállalat, merre tart a termékpaletta? Hogyan alakul a márkaépítés eszköztára és a médiahasználat? Mi jön Atlantából és mekkora a mozgástér itthon?
Beszélünk a Coca-Cola és a fenntarthatóság viszonyáról, a cég fenntarthatósági stratégiájának fő vonalairól. Mi újság a PET-palack visszagyűjtésével kapcsolatban, hogy működik a körforgásos gazdaság?
Visszatekintünk a tavalyi „Az üres palack is érték” kampányra, és megbeszéljük, hogyan folytatódik ez az akció idén tavasszal.
Kölcsei Gergely előad március 22-én a Márkaépítés 2022 – Neverending Branding konferencián, arról is adunk egy kis előzetest.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.