Simon Attila és Halász Gyula régi szereplője az ügynökségi világnak. A 90-es években a frissen érkező nagy nemzetközi reklámügynökségeknél dolgoztak, majd több hazai cégnél, többnyire a sajátjuknál. Jelenleg mindketten a Brand Bar kreatívigazgatói.
Mai beszélgetésünk apropója az, hogy ők készítették a szeptemberi Mesterséges intelligencia konferenciánk kreatív anyagait, természetesen a mesterséges intelligencia közreműködésével. Megbeszéljük, hogy zajlik egy ilyen folyamat, mekkora szerep jut benne az embernek.
E konkrét feladat áttekintése után megbeszéljük azt is, menyiben változik a ügynökségi munka a mesterséges intelligencia hatására. Változik a kreativok szerepe? Mit nem tud a mesterséges intelligencia?
De arra is jut időnk, hogy megbeszéljük, milyen események várhatóak a szakmában az őszi hónapokban.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.