A Jazzy rádióban ma este az Antenna Entertainment Central and Eastern Europe két vezetője, Benda Gergely ügyvezető igazgató és Bartus Szilvia kommunikációs igazgató lesz a vendégünk.
Benda Gergely pályafutása nagy részét a zeneipar és a televíziózás között osztotta meg, Bartus Szilvia ügynökségi tapasztalatszerzés után televízióknál dolgozott, egy viszonylag rövid banki kitérővel.
Mindenekelőtt tisztázzuk, mi is az Antenna Group, illetve az Antenna Entertainment, hiszen ez a régiós médiacég újnak számít a magyar piacon. Megbeszéljük, mely országok tartoznak a céghez, milyen tévécsatornákat üzemeltetnek, és hogy a televíziózáson kívül mi mindennel foglalkozik még az anyavállalat.
Utána részletesen áttekintjük, milyen márkaépítési tevékenységbe fogtak Magyarországon. Az Antenna Entertainment 2021-ben vásárolta meg a Sony Pictures magyar portfolióját. A Sony nevű csatornákat értelemszerűen át kellett nevezniük, de a Viasat és az AXN márkáikhoz is hozzá kellett nyúlniuk. Beszélünk a csatornáik profiljáról, célközönségéről, és arról, hol van az Antenna Entertainment helye a magyar televíziós ökoszisztémában
A vállalatnak 2002 volt az első teljes üzleti éve, megnézzük, hogyan alakult a csatornáik nézettsége, a hirdetési bevételek, és milyen aktivitásaik voltak a saját gyártás, a saját arcok felépítése területén.
Végül, de nem utolsó sorban kitekintünk az új évre: milyenek a kilátások a gazdaságban, a televíziós piacon, merre tart a nézői ízlés, jönnek-e új formátumok, izgalmas innovációk.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.