Az Antenna Group megvásárolja a Sony Pictures Television Networks portfólióját Közép- és Kelet-Európában

Hírek Kiemelt

Az Antenna Group megvásárolja a Sony Pictures Television Networks portfólióját Közép– és Kelet-Európában, ezzel 22 előfizetéses csatornát és 2 on-demand szolgáltatást megszerezve 12 országban.

 

Korábbi sikeres tevékenységének folytatásaként az Antenna Group B.V. nemzetközi médiacsoport – amely Észak-Amerikában, Európában, valamint Ausztráliában működik és fektet be – megállapodást kötött a Sony Pictures Televisionnel közép-kelet-európai AXN, Sony és VIASAT előfizetéses TV-csatornák és on-demand szolgáltatások felvásárlásáról, egy jelentős regionális befektetés keretében.

Theodore M. Kyriakou

A több országot és csatornát átfogó megállapodás lehetővé teszi az Antenna Group számára, hogy tovább erősítse piacvezető pozícióját a régióban, és lehetőséget nyújt a közép-kelet-európai médiatérben való további terjeszkedésre egy több mint 100 milliós piacon. Az újonnan megvásárolt szórakoztató csatornák és on-demand szolgáltatások az előfizetéses televíziós piac 90 százalékát elérik, több mint 24 millió előfizetővel 12 országban: Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Horvátországban, Szerbiában, Szlovéniában, Bosznia-Hercegovinában, Észak-Macedóniában és Montenegróban.

A 22 csatorna – melyek között megtalálhatóak az AXN és a VIASAT bejáratott márkái is – saját gyártású produkciók és nemzetközi műsorok meggyőző egyvelegét nyújtja olyan meghatározó stúdióktól, mint a Sony Pictures Entertainment, a CBS, a Warner Bros, az NBC Universal, a Disney és az eOne, amivel egy lojális, a márka felé erősen elkötelezett rajongótábort hoz léte. Az Antenna Group törekedni fog a csatornakínálat bővítésére, hogy még több hírt és szórakozást kínáljon – beleértve a világszínvonalú stúdió és helyi fejlesztésű produkciókat –, sikeresen növelje a közönséget és maximalizálja a terjesztést. Az Antenna Group emellett további befektetési lehetőségeket keres majd tartalomgyártó vállalatoknál, TV csatornáknál és OTT szolgáltatóknál szerte a régióban.

Adam Theiler

Az Antenna Group jelenleg több mint 150 milliós globális közönséggel rendelkezik. A médiacsoport Közép-Kelet Európában egyedi sikert ért el, hiszen kivételes, 1 milliárd eurót meghaladó értéket hozott létre Szerbiában, Montenegróban, Bulgáriában, Romániában és a környező kelet-európai piacokon. Az elmúlt 30 évben a TV-s és tartalom előállítás piacán szerzett jelentős befektetési tapasztalatának köszönhetően az Antenna Group ideális helyzetben van, hogy továbbfejlessze ezeket a hálózatokat.

Theodore Kyriakou, az Antenna Group B.V. elnöke úgy fogalmazott: „Az Antenna Group folytatja a globális szintű médiabefektetéseket, a közép-kelet-európai régió továbbra is fontos fókusz marad számunkra. Több mint 20 éve invesztálunk ebbe a régióba annak érdekében, hogy a legjobb szórakoztató és hírtartalmat kínáljuk helyi szinten. Ez az akvizíció egy következő lépés ebbe az irányba, és további növekedést tesz lehetővé ezeken a piacon.”  

Adam Theiler, az Antenna Group előfizetéses TV üzletágának ügyvezetője hozzátette: „Nagyon örülök, hogy üdvözölhetem a Sony Networks varsói, budapesti és bukaresti csapatát az Antenna Groupban. Közösen megújíthatjuk az AXN és a VIASAT-rajongók szórakoztatásáért tett erőfeszítéseinket, ezáltal pedig megerősíthetjük preferált tartalomszolgáltatói pozíciónkat az előfizetéses televíziószolgáltatóknál és hirdetőknél, akik hozzánk hasonlóan az előfizetéses TV-piac bővülésében érdekeltek Közép- és Kelet-Európában.”

 

SOCIAL MEDIA