Ma a VML ügynökség két vezetője, Balog Tamás ügyvezető igazgató és Simon Illés üzletfejlesztési igazgató lesz a vendégünk a Jazzy rádióban.
Beszélgetésünk apropója a VML reklámügynökség Future 100 című éves trendelőrejelzése. Megbeszéljük, mi is ez a kutatás. Milyen módszertannal készül, hány országban, hány embert kérdeztek meg, milyen témákra fókuszált, milyen markáns eltérések vannak az előző évek trendkutatásaihoz képest?
Három témakörre részletesen kitérünk, ezek:
- a fogyasztói igények, tudatosság, viszonyunk a fenntarthatósághoz; mire figyeljenek a márkák, a márkatulajdonosok;
- életmód, szórakozás, utazás, étel-ital, szépségápolás, egészség, bolti vásárlás, digitális vs való világ;
- társadalmi aspektusok, social media, óriásplatformok, appok, kisebb közösségek, viszonyunk a technológiai változásokhoz, az innovációkhoz; mesterséges intelligencia.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.
