A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Szvetelszky Zsuzsanna

Hírek Kiemelt

Mai vendégünk, Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus, pletykakutató, egyetemi docens, vállalati kommunikációs tanácsadó több évtizede foglalkozik szervezetek, közösségek rejtett hálózatainak, informális kommunikációjának feltárásával. AZ ELTE BTK magyar nyelv és irodalom, valamint könyvtári informatika szakán végzett, majd a Pécsi Tudományegyetem Szociálpszichológia Doktori Programjában szerzett PhD fokozatot.

 

Beszélgetésünk kiindulópontja a pletykakutatás, amit nagyon sokan mindmáig Szvetelszky Zsuzsanna nevéhez kötnek. Mi az a pletyka, és mit kutat a pletykakutató? Innen lépünk tovább a vállalati szféra felé: kommunikáció a vállalaton belül, informális viszonyok. Harmadik nagy témánk pedig a márkánk és a pletyka, illetve ezzel összefüggésben a social mediában terjedő, megalapozott vagy megalapozatlan állítások.

Beszélgetésünk végén pedig váltunk pár szót az idei Márkaépítés konferenciáról, amelynek címe: Storytelling a digitális korban.

A rendezvényen Szvetelszky Zsuzsanna is előad. A mesterséges intelligencia térhódításával és az algoritmusok uralta világban felmerül a kérdés: mitől marad emberi a történetmesélés? Az előadás arra keresi a választ, hogy a storytelling hogyan őrizheti meg emberi lényegét egy olyan korban, amikor a gépek is mesélnek. Három kulcselem köré épül az előadás. Személyesség: hogyan formálják a saját élményeink és érzéseink az igazán hatásos történeteket? Kreativitás: mit tud az emberi elme, amit az algoritmusok nem? Aktualitás: miért fontos, hogy a történetek rezonáljanak a jelen kihívásaival és lehetőségeivel?

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

Szakács László főszerkesztő

SOCIAL MEDIA