Bánki Attila a Márkamonitor rádióműsorában

Hírek Kiemelt

Mai vendégem a Jazzy rádióban Bánki Attila kommunikációs szakember, ügynökségi vezető, Vermis alapítója. 

 

Bánki Attila is előadónk volt a múlt héten a Mesterséges intelligencia az üzletben című konferencián, ahol egy érdekes összehasonlításról beszélt. Azonos briefek alapján készített hirdetéseket egy grafikus és a mesterséges intelligencia, a közönség pedig megpróbálta eldönteni a képek alapján, melyik kreatívot készítette AI, és melyiket ember. A beszélgetésből kiderül, milyen hatékonysággal tippeltünk. Attila levonja a kísérlet tanulságait is.

Ezután arról beszélgetünk, milyen szerepet kap ma a mesterséges intelligencia az ügynökségi munkában. Pro és kontra érvek is elhangzanak, és arra is rákérdezek, mit gondolnak erről az ügyfelek.

Elkerülhetetlenül beszélnünk kell a médiáról is (nemcsak social media), felismerhető még a fake news? Először volt a Photoshop, meg a filterek, a vágás, de ma már semmilyen nyersanyag nem kell hamisítványok előállításához. Bárkiről megjelenhet fotó, sőt film soha meg nem történt helyzetekben, az illetőnek akár a hangját is elő lehet állítani. Hova vezet ez?

Végül, de nem utolsó sorban beszélgetünk Alexander B. Hackman (azaz Bánki Attila) nemrég megjelent könyvéről, Az utolsó 27 című trilógia második részéről is. Szorongás és világvége, mi mással dobhatnánk fel a ma esti beszélgetést?

 

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

 

SOCIAL MEDIA