Guttengéber Csaba számos médiás munkahelyen megfordult, kezdve mindjárt az RMB Hungary sales house-szal, ami lényegében a későbbi Atmedia elődje volt. Aztán jött a Danubius Sales House, az MTG Metro Gratis, a Media Services Company, és 2016-tól az Atmedia.
Először az Atmedia történetét tekintjük át röviden, megbeszéljük, hogyan nőtt nagyra a bő egy évtizede alapított multimédiás kereskedőház. Fő profiljuk mindmáig a televízió, így először azt a piacot nézzük meg közelebbről: hogyan alakult a piac, a televíziós árak az elmúlt években, hogy állunk a hasonló méretű és fejlettségű piacokhoz képest. Röviden kitérünk az Atmedia többi üzletágára is.
Az idei év bővelkedett kihívásokban, a Covid után jött az orosz-ukrán háború, a felgyorsult infláció, bizonyos területeken (pl. autó) az áruhiány. Milyen lesz az idei év üzleti szempontból, belekalkulálva a karácsonyi szezont is?
Végül természetesen kitérünk a jövő évi fejlesztésekre, a várható kihívásokra, a 2023. év perspektíváira.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.