Brandt Zoltán közgazdász és számítástechnikai folyamatszervező, 1991 óta a telekommunikációs és az IT piac marketing szakértője. 2008 májusától tölti be a Darwin’s Marketing Evolution ügyvezető partneri pozícióját.
Mindenekelőtt tisztázzuk, mivel foglalkozik ez a különös nevű cég, mi is az a memetika és a networkology. Megbeszéljük a mém fogalmát, és hogy miként lesz ebből memetika. Megnézzük a memetikai kutatás alapjait, tisztázzuk, mitől más, mint egy hagyományos kvalitatív kutatás, és hogy milyen eredményeket hoz a megbízóknak.
Beszélgetünk a memetikai kutatásból kikerülő termékekről, hogy mire épül náluk a márkakutatás, és hogy lesz abból márkastratégia, kommunikációs stratégia. Előkerülnek olyan fogalmak is, mint a gócadatbázis, a másodlagos memetikai elemzés, a memetikai audit és a hálózatelemzés. Megismerkedünk néhány konkrét esettel is.
Brandt Zoltán és Mérő László együtt adnak elő a Márkaépítés 2024 – Neverending Innovation konferencián. Megbeszéljük, milyen témákról tud meg többet az, aki április 11-én velünk tart.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.