Mai vendégünk Blaskó Nikolett, az ACG reklámügynökség ügyvezető igazgatója, beszélgetésünk vezérfonala pedig a sokszínűség, tekintettel arra, hogy Magyatország is aláírta az EU Sokszínűségi Kartát, és 2023 májusa a Sokszínűségi Hónapja.
Blaskó Nikolett kapcsán is első gondolatunk a sokszínűség. Közel két évtizede már, hogy létrehozta az ACG-t, és olyan szervezetekben játszik meghatározó szerepet, mint a MAKSZ, az ÖRT, az UNICEF, a HBLF.
Mindenekelőtt megbeszéljük, milyen megfontolásból alapította meg 2004-ben az ACG-t, ami azóta a magyar piac egyik meghatározó szereplője lett.
A MAKSZ-nak korábban elnökségi tagja volt, 2019 óta az elnöke. Ennek kapcsán beszélgetünk a reklámpiacról, az utánpótlás helyzetéről, a piaci trendekről, és arról is, lehet-e feleakkora büdzséből kétszer akkora eredményt elérni.
Az ÖRT tevékenységében is fontos szerepet játszik a mai beszélgetés hívószava: a sokszínűség a reklámokban. Végül, de nem utolsó sorban kitérünk arra is, milyen új akcióval készül az UNICEF támogatására.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.