Mai vendégem a Jazzy Rádióban András Klára, az Egis gyógyszergyár HR és kommunikációs igazgatója.
András Klára változatos pályát tudhat maga mögött, volt tanár, dolgozott a Honvédelmi Minisztérium egyik cégénél, a Fővárosi Gázműveknél, végül az Egis gyógyszergyárnál.
Az elsők között volt a HR szakában, akik felismerték, hogy milyen komoly nehézségek lesznek a munkaerőpiacon, amikor tömegesen mennek majd nyugdíjba a baby boom generáció tagjai. Hat-hét éve ez még a közeljövő volt, ma már a mindennapok problémája. Klára az Egis HR és kommunikációs igazgatójaként komoly szerepet vállalt a „People In” fókuszú munkáltatói brand kialakításában, mindenekelőtt azt beszéljük meg, mi jelent ez konkrétan.
Tisztázzuk a „kultúra journey” fogalmát, és azt is, melyek náluk a márkaépítés legfontosabb lépései, mit jelent az, hogy belülről építkeznek kifelé, és melyek ennek a most már látható eredményei. Áttekintjük a munkáltatói márkaépítésük következő lépéseit is.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.