A Lufthansa tizedikként, és az első Ázsián kívüli légitársaságként ötcsillagos minősítést kapott a Skytrax brit légiipari tanácsadó szervezettől.
A Skytrax zsűrije már évek óta öt csillaggal értékelte a Lufthansa első osztályát – de most a teljes légitársaságnak sikerült kiérdemelnie az elismerést.
„A díj annak a komoly munkának a megérdemelt elismerése, amellyel ismét a világ vezető prémium légitársaságai közé kívánjuk emelni a Lufthansát. A flottánkban végrehajtott jelentős összegű befektetéseknek, a kabinok felújításának, a digitális szolgáltatások bevezetésének, az új várók megnyitásának, valamint a fedélzeti és földi szolgáltatások fejlesztésének köszönhetően sikerült felzárkóznunk az élbolyhoz. Meg vagyok győződve róla, hogy az ötcsillagos minősítés megszerzésében légitársaságunk kiváló dolgozói játszották a legfontosabb szerepet” – nyilatkozta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke.
A Skytrax tanácsadó cég 1999-ben minősítette első alkalommal hivatalosan a vizsgált vállalatokat. Eddig tíz légitársaságnak sikerült a világon elnyernie a legmagasabb, ötcsillagos minősítést. A tesztelők az utasok szempontjait veszik figyelembe az utazás során. A földi és a fedélzeti szolgáltatások mintegy 800 kategóriára kiterjedő, átfogó értékelése alapján pontozzák a minőséget. A szempontok között szerepel a fedélzeti kiszolgálás, az ülések kényelme, az ellátás, a biztonsági intézkedések, a fedélzeti szórakoztatás és a vámmentes árukínálat. Az ötcsillagos minősítés odaítélésében fontos szerepet játszott a Lufthansa termékfejlesztési törekvéseinek következetessége és kitartása. Az utóbbi években a társaság átfogó felújítási programot hajtott végre például az első, az üzleti, a prémium turista és a turista osztály kabinjaiban. Az első és az üzleti osztályon éttermi szolgáltatásait is bővítette, pontosabban igazodva az utasok egyéni igényeihez. A jövőre nézve ígéretes fejlesztés az új üzleti osztály 2020-ban várható bevezetése a Boeing 777-9 utasszállítók fedélzetén, a megújult és még színvonalasabb prémium turista és turista osztállyal. A Lufthansa az új Lufthansa alkalmazással, valamint a földi és fedélzeti digitális szolgáltatások sokszínű kínálatával is értékes pontokat szerzett. A légitársaság arra törekszik, hogy a digitális lehetőségeket megragadva, testre szabott ajánlatokkal és szolgáltatásokkal lássa el utasait.
A fotón: Edward Plaisted, a Skytrax CEO-ja átadja a Skytrax ötcsillagos díját Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG CEO-jának