Ezt mondja a Coca-Cola arról az új italról, amely áprilisban debütál a francia piacon.
Finley néven dob új üdítőmárkát a piacra a Coca-Cola a francia piacon. Mindez az ambíciózus célok miatt érdekes, a Le Figaro beszámolója szerint ugyanis a lépést a Coke Zero 2007-es piacra vezetése óta a legnagyobb dobásnak szánják.
A kihívást az jelenti, hogy a Coca-Cola termékeket a francia felnőttek nem szívesen fogyasztják, egyszerűen a Fanta és társai nem szólítják meg őket. Ha csak úgy bedobnak valamit két étkezés között, akkor az nagy eséllyel kávé vagy tea lesz.
Ha pedig üdítő, akkor az a Schweppes által jegyzett Orangina lesz (amit egyébként nagy ritkán nálunk is lehet kapni, és valóban finom.) A Coca-Cola szerint ténylegesen felnőttes pozicionálása csak ez utóbbi márkának van, igaz, az ő pozíciói betonbiztosak. Ettől függetlenül úgy gondolják, a Finley még simán elfér mellette a piacon.
Az új márkával a 25-45 éveseket célozzák meg, és a tiniknek szánt szénsavas-nyúlós italokkal szemben a Finley inkább természetesebbnek és könnyebbnek ígérkezik – írja a WARC, amely szerint a márka négy ízben – grapefruit-vérnarancs, citrom-bodza, narancs-áfonya és tonik – kerül a fogyasztók elé.
A WARC felhívja a figyelmet: a Coke Zero párhuzam azért is áll, mert azzal annak idején egy másik nagy piacon, az Egyesült Királyságban éppen azért jelent meg a márka, mert a cukormentes kólára vágyó férfiak számára kívántak alternatívát kínálni. Ők ugyanis nem igazán akarták a csajosnak gondolt Diet Coke-ot inni. Akkor a cég azt mondta: ez a legnagyobb durranása a Diet 22 évvel korábbi bevezetése óta.
A kép forrása a Le Figaro fentebb belinkelt cikke.