A Kinnarps és az SSC Heroes felmérést készít a jövő irodájáról

Hírek

Elstartolt a Kinnarps és az SSC Heroes közös kezdeményezése, „A Te irodád!” projekt. A kampány célja, hogy egy átfogó kutatás segítségével végre lerántsa a leplet az irodai dolgozók valós igényeiről.

Rengeteg employer branding és PR kampány épül arra, hogy választ adjanak az Y és a Z generációs munkavállaók igényeire. De mik is ezek pontosan? Ergonomikus bútorok, szuper-fancy irodaterek, környezetbarát megoldások? Vajon tényleg ezek a legfontosabb szempontok egy ígéretes jelölt megtartásához? Hamarosan kiderül!

Rengeteg SSC és egyéb nagy cég küzd a munkaerőhiánnyal. A HR osztályok és toborzók nap mint nap megtapasztalják, hogy a tehetségek bevonzása, majd később megtartása egy igazán nagy kihívás. A mai magyar munkaerőpiacon bizony kemény harcok folynak a legjobb szakemberek, és a frissen végzett, nyelveket beszélő fiatalok megszerzéséért. A folyamatnak pedig egy kiemelkedően fontos része az iroda, vagyis az office branding.

Ahelyett, hogy sötétben tapogatóznánk a csocsóasztal utáni dimenzióban, a kampány elindítói szeretnének fényt deríteni rá, vajon mi motiválja az iroda emberét. Valós problémákra szeretnének választ adni, ennek pedig nincs jobb módja, mint megkérdezni az érintetteket. „A Te irodád!” kezdeményezésnek éppen ez a célja. Olyan praktikus kérdésekre is keresik a választ, hogy a stabil és nyitott vállalati kultúrán túl milyen gyakorlati dolgokra van szüksége az iroda emberének.

A kérdőív kitöltésére játékkal is ösztönzik a célközönséget: a kitöltők között értékes ajándékok találnak gazdára, és egy szerencsés nyertes pedig egy valódi álomirodát kaphat az otthonába, gombnyomásra emelhető asztallal és ergonomikus székkel.

A kampány zárásaként az eredményeket természetesen publikálják, méghozzá az SSC Heroes szervezésében megvalósuló Next Generation Shared Services Day keretein belül. A roadshow budapesti állomásán kaphatnak választ a résztvevők az SSC szektort is érintő egyik legnagyobb kérdésre: mi kell az iroda emberének?

SOCIAL MEDIA