A Hasbro médiaügyei az OMD-hez kerülnek

Hírek

Az átalakítási folyamat eredményeként Latin-Amerikában marad a MediaCom. A kreatív ügynökség is a közelmúltban változott.

A globális játékgyártó az általa „kiterjedt áttekintési folyamatnak” nevezett eljárás eredményeképpen az Omnicomhoz tartozó OMD-hez csoportosítja át médiatervezési és –vásárlási megbízásait, míg Latin-Amerikában továbbra is a MediaCom (WPP) marad a partnere – írja az AdAge. Az OMD már eddig is több mint 10 piacon volt a Hasbro ügynöksége, ehhez adódik most hozzá az észak-amerikai régió (ahol 2010 óta az Initiative szolgálta ki a céget), valamint egyes ázsiai és európai piacok. Bennfentesek szerint a cég globális médiaköltése meghaladhatja a 200 millió dollárt.

A Hasbro médiadöntése nem áll összhangban a kreatív ügynökségeknél történt váltással: októberben épp az omnicomos Uproartól a WPP-hez tartozó Greyhez került a márka.

SOCIAL MEDIA