A Háda és a Decathlon az Év internetes kereskedője

Hírek

A tizenegyedik alkalommal rendezett megmérettetésen közel 400 jelölt cég közül hirdettek nyerteseket.

A tizenegyedik alkalommal rendezett megmérettetésen közel 400 jelölt cég közül hirdettek nyerteseket kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában.

Az Év internetes kereskedője díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. Idén rekordszámú közönségszavazat érkezett, 41 039 a tavalyi 23 774-hez képest. A nyertesek kiválasztásakor figyelembe vették az internetes áruházak üzleti modelljét, felhasználóbarátságát, grafikai megjelenését, és azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig.

A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop. Második helyezett a Petissimo, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában a Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G’Roby végzett – közölte a főszervező Ecommerce Hungary (korábban SzEK.org). A verseny társszervezője az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), a díj főtámogatója pedig a MasterCard volt.

Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői, a Next Wave Europe Kft., a Testbirds Kft., a GoodID és az eNET Kft. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját a G’Roby webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a JátékNet.hu, a Leginnovatívabb kereskedő díjat a Decathlon, a Legjobb online kampány díját pedig a Bónusz Brigád vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját és a Legjobb felhasználói élmény díját is az Okosjáték webáruház nyerte, a Leginnovatívabb kereskedő kategóriadíjat pedig a Kockashop vehette át.

(Forrás: MTI)

SOCIAL MEDIA