Szolgáltatásfejlesztéssel reagál a GreenGo a kialakult helyzetre. A HPS Communication által tervezett kampány alapja a flotta fokozott fertőtlenítése, amellyel a cég nemcsak a felhasználóknak kedvez, de sikerült új munkalehetőségeket is teremtenie.
A GreenGo új szolgáltatása április elejétől indult és lényege a flotta fokozott fertőtlenítése. Erről egy külön erre a feladatra szerződtetett csapat gondoskodik, de a cég saját sofőrjei is besegítenek, így még hatékonyabban teljesítve a feladatot. A fertőtlenítés az utasok által gyakran használt felületekre koncentrál, és a parkolás helyszínén történik, így az egyes járművek csak elhanyagolható időre esnek ki a forgalomból.
A szolgáltatásról a bérlők több platformon tájékozódhatnak. A GreenGo applikációjában minden autó mellett egy vízcsepp ikon jelenik meg, amely jelzi, hogy az autó kevesebb, mint 24 órája volt fertőtlenítve és az autó részleteinél percre pontosan látni az utolsó fertőtlenítés óta eltelt időt. Emellett az autókban egy, a GreenGo alapelvéhez, a környezettudatosságához illeszkedő, újrahasznosítható papírból készült biléta jelzi, hogy a bérlő az első utas a fertőtlenítés óta.
A megoldást a GreenGo vezetői a HPS Communication csapatával karöltve találták ki és valósították meg.
„Első körben csak egy banner kampány kitalálása és kivitelezése volt a kérés, de gyorsan felfedeztünk egy összetettebb lehetőséget is, így egy komolyabb szolgáltatásfejlesztésre hoztunk javaslatot, amely a jelen helyzetben igazán fontos lehet – mondta Kenczler Marci, a HPS Communication kreatív igazgatója. – Szerencsére az ügyfél egyből partner volt ebben, így közösen gondolkodva, a lehető leggyorsabban és hatékonyan kiviteleztük a kampányt.”
A szolgáltatásfejlesztéssel kapcsolatos kommunikáció bannerhirdetésekkel, social media tartalmakkal és influencer együttműködéssel egészül ki. Az április-májusi kampányidőszakot emellett ingyenes regisztrációval és 30%-os vezetési kedvezménnyel fejelte meg a cég, illetve a járványhelyzetre való tekintettel egy bérlés napidíját 6800 forintban maximalizálta.
Természetesen a GreenGo is az otthonmaradásra buzdít mindenkit, azonban ezekkel az intézkedésekkel biztonságosabb közlekedést kínál azoknak, akiknek halaszthatatlan dolgukat kell intézniük.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
Megbízó: GreenGo Car Europe Kft.
megrendelő: Michaletzky Bálint
operatív vezető: Falus Péter
Ügynökségek:
Reklámügynökség: HPS Communication
Kreatív igazgatók: Vekkel László, Kenczler Marci
Strategic Director: Szakál Zoltán
Business Unit Director: Bálint Fruzsi
Senior Account Manager: Tar Krisztina
PR Account Director: Hadnagy Luca
PR Consultant: Mihály Anita
PR Expert: Őrsi Barbara
PR ügynökség: ComLab