A szekszárdi szőlőbirtok márkájának megújításával bízta meg a nemzetközi hátterű kommunikációs ügynökséget.
A közel 2 700 hektáron elterülő Szekszárdi Borvidék legnagyobb területtel rendelkező borászata, a Twickel Szőlőbirtok azért keresett kommunikációs partnert, mert a pincészet önálló, megkülönböztethető márkaként szeretne megjelenni a piacon. A szakmai munkával a Geometry Global holding hazai irodáját bízták meg egy hat ügynökséget érintő meghívásos tendert követően.
Az együttműködés keretében a Geometry Global végzi a Twickel Szőlőbirtok márkázási stratégiájának megtervezését és kialakítását; az ehhez kapcsolódó bevezető kommunikációs kampány kidolgozását és megvalósítását; valamint az ezt követő folyamatos kommunikációt.
„A közös munka során az egész Twickel-világot kell újragondolnunk, és egy ismert márkává tennünk” – mondta Benesch Ferenc kreatív igazgató. – Az egyértelmű és vonzó üzenet megteremtésével egységes kommunikációt alakítunk ki, így a Twickel Szőlőbirtok sikerrel tűnhet ki a hazai borászatok irányából tapasztalható médiazajból.”
„Régóta küzdünk azzal, hogy méreteink ellenére kedvelt borászat legyünk, de az elmúlt évek sorozatos névváltoztatásai és szövevényes termékpalettánk elbizonytalanították a fogyasztókat. A Geometry által levezényelt hamarosan induló egységes kommunikációs aktivitással hatékony választ adhatunk erre a problémára” – mondta Csikós Gergely, a Twickel Szőlőbirtok marketingvezetője.
(Fotó: Twickel Szőlőbirtok honlapja)