A fiatalok bevonásával fejleszti új ajánlatát a Telekom

Hírek Kiemelt

Mást és másképp kommunikálnak a fiatalok, az igényeiket pedig a legpontosabban ők maguk ismerik. Ezért döntött úgy a Telekom, hogy kidolgozza a Kraft ajánlatot, vagyis az Y és a Z generáció bevonásával az érintett korosztály számára fejlesztett szolgáltatáscsomagot.

 

A célközönség minél hatékonyabb elérése és kiszolgálása az összes ágazatban komoly kihívás: nehéz eltalálni, hogy mire gondol az ügyfél, és melyik ajánlat lesz igazán sikeres a piacon. De mi történne, ha már a termékfejlesztés fázisában döntési helyzetbe kerülnének a felhasználók, és nem csak a készre csiszolt megoldások közül választhatnának? Ezt az utat követi a Telekom az Y és a Z generáció képviselőinek szánt mobil ajánlatának megalkotásakor: a szolgáltató szakértői úgy döntöttek, hogy segítségül hívják a célcsoport tagjait a nekik szánt termék megtervezéséhez.

A huszonéves életkor eleve a kísérletezésről, az önmegismerésről, a fejlődésről és a saját út megtalálásáról szól. Nincsenek kész receptek és készen kapott megoldások. Ezért a Telekom sem dönt a fiatalok helyett, hanem megkérdezi őket, hogy az egyéni preferenciáiknak leginkább megfelelő – és a saját fejlődésükkel, változásukkal együtt rugalmasan változtatható – csomagot állíthassa össze számukra. A Kraft ajánlat egy teljesen új megközelítés a mobilszolgáltatások piacán: abból indul ki, hogy a jelenlegi, gyorsan változó külső körülmények között egyre nagyobb hangsúly van az egyéni igényeken, különösen abban az életkorban, amikor a legnagyobb az önkiteljesítés szerepe.

A célcsoport igényeinek megismeréséhez a Telekom az érintett korosztály által elsődlegesen használt kommunikációs csatornákat veszi igénybe. A kreatív koncepciónak része volt a legrelevánsabb felületek megtalálása – az Instagramtól a TikTokig –, illetve a platformspecifikus üzenetek megfogalmazása annak érdekében, hogy minél több csatornán minél többen vegyenek részt a termékfejlesztésben.

A vállalat fontosnak tartja, hogy az Y és a Z generáció visszajelzései közvetlenül becsatornázódjanak a termékfejlesztés folyamatába. Ezzel nem csak az ajánlati csomagot tudják sokkal közelebb vinni a célcsoport elvárásaihoz, de a folyamatos interakció arra is lehetőséget ad, hogy a későbbiekben is az igényeik mentén fejleszthessék tovább szolgáltatásaikat.

SOCIAL MEDIA