A fenntartható termékek kerülnek előtérbe az Auchannál

Hírek

A vállalat három fő terület mentén építi fenntarthatósági stratégiáját, amelyek közül az egyik legnagyobb terület a környezet. Ide tartozik például az energiahatékonyág, a műanyagfelhasználás csökkentése, a biodiverzitás védelme, az egészséges táplálkozás elősegítése, valamint az élelmiszerpazarlás csökkentése, ezek kapnak most kiemelt figyelmet a Green Weeks elnevezésű kampány ideje alatt.

 

A vállalat 2019 óta folyamatosan következetes lépéseket tesz a fenntartható működés irányába, amelynek kiemelt részét képezi a műanyag-mentesítés. Ennek érdekében tavaly az áruházláncok közül elsőként vezették ki a forgalomból az egyszer használatos műanyagzacskót. A műanyag csomagolóeszközök helyett számos környezetbarát alternatívát kínálnak, úgy, mint a mára már ikonikusnak számító karton bevásárlódoboz, alternatív csomagolóeszközök a zöldség-gyümölcsosztályon és a pékáru részlegen, a  lebomló, komposztálható változatok a húsoknál, halaknál. Február közepétől újabb állomáshoz érkeznek, ugyanis mostantól néhány paradicsomfajta is fenntartható papírdobozba kerül. Ez mindamellett, hogy praktikus és 100%-ban újrahasznosított papírból készült, dizájnos, ráadásul a megfelelő légáteresztés gondoskodik arról, hogy a benne lévő zöldségek frissek maradhassanak. A korábbi műanyag-csomagoláshoz képest ez a hullámpapírból készült, rétegelt doboz kevésbé érzékeny a párára és a hőingadozásra, aminek köszönhetően megnő a benne tárolt termék fogyaszthatósági ideje is – írják.

A vállalat ez alatt a két hét alatt abban is szeretne segíteni vásárlóinak, hogy vásárlásaik során tudatos döntéseket hozhassanak. Az akciós újságban számos szemléletformáló üzenettel, a helyszínen pedig különböző táblákkal támogatják majd az eligazodást a környezettudatos termékkínálat között – teszik hozzá.

 

Fotó: Auchan

 

SOCIAL MEDIA