Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új kommunikációs kampányt, aminek vezérelve összefoglalja és kiegészíti a márka alapelvét: „Itt vagyok önmagam”, azaz a dm-nél nemcsak vásárlóként tekintenek rám, hanem az egész személyemet is értékelik. Mint lehetőségteremtő és bátorító, a dm az #egészenén kampány révén szeretné támogatni az embereket, hogy felfedezzék, megtalálják önmagukat, és úgy alakítsák életüket, ahogyan az megfelel a saját elképzeléseiknek és vágyaiknak.
Önmagunknak lenni nem egyszerű, a különböző társadalmi szerepekből fakadó külső elvárások és a közösségi média hatása folyamatos megfelelési kényszert okoz, aminek alapja a másokkal való összehasonlítás okozta belső konfliktus. Külső elvárás, hogy mindig tökéletes képet mutassunk az életünkről. Mindezek az elvárások a túlterheltség érzéséhez vezethetnek, mivel gyakran ellentmondásban állnak egymással.
„Arra akarunk buzdítani, hogy önmagunkról gondolkodjunk és a szerepek adta elvárásokra reflektáljunk – fogalmazza meg a kampány célját Kanyó Roland, a magyarországi dm marketing és PR vezetője. – Minden embernek lehetőséget kell kapnia arra, hogy elszakadjon a társadalmi normáktól, és a saját útját járja anélkül, hogy folyamatosan egy ideálképnek kellene megfelelnie – ez az #egészenén mögötti gondolat.”
Az ember legyen önmaga az egyediségében
A dm értékeli a sokszínűséget és az egyediséget. „Számunkra a külső jellemzők vagy az egyéni háttér nem számít – ami fontos, az az ember egyedisége – hangsúlyozza a marketingvezető. – A dm-nél az embert nem az alapján ítéljük meg, hogy fiatal vagy idősebb, milyen életutakat járt be, vagy milyen személyes tapasztalatok formálták az életét. Ugyanígy nem határozzuk meg az embereket a képzettség vagy a foglalkozás alapján, vagy hogy hogyan élnek. Az #egészenén kampányban nemcsak a reklámvilág ideálképei szerint megjelenő emberek szerepelnek, hanem tudatosan olyan emberek is, akik idősebbek vagy akiknek a testi fogyatékossága látható.”
Ezzel a kampánnyal a dm olyan társadalmi környezetet szeretne elősegíteni, amelyben mindenki jól érzi magát és kibontakozhat. „Mert a sokszínűség, a kölcsönös tisztelettel és érdeklődéssel párosulva gazdagítja az életet, és a jó együttélés alapja. Meggyőződésünk, hogy a különbségeink nem választanak el minket, hanem erősítik és összekapcsolják közösségünket.”
Fókuszban a szépség és az egészség
A dm kozmetikai szortimentje támogatja az embereket abban, ahogy a külsőjükhöz viszonyulnak, hogy a bőrükben jól érezzék magukat. Bátorít, hogy megéljék a kreativitásukat. Ahhoz, hogy önmagunk lehessünk a testi, mentális és lelki egészség nagyon fontos. A dm tabukat feszeget és dönt, nyíltan tárgyalja a női egészség kérdéseit. Ezzel ösztönzi a nőket, hogy az egészségükre és a jóllétükre figyeljenek. A dm az #egészenén kampány révén ezt a célt újraértelmezte, és folytatja a női egészségért folytatott sikeres kezdeményezését.
Fényfestéssel indul a kampány
Az #egészenén kampány 2025 év elején indul egy új képi világgal, amely a kommunikáció széles eszköztárát alkalmazza a klasszikus marketing elemektől kezdve a belvárosi épületekre vetített fényfestésig a dm csoport tizenkét országának fővárosaiban. Budapesten a városligeti Műjégpálya épületére vetítették ki a munkatársak gondolatait arról, hogy mit is jelent számukra #egészenén-nek lenni. További helyszíneken szintén készül a drogéria ilyen jellegű aktivitással immáron a vásárlók bevonásával. A kampány fejlesztésére és megvalósításával a bécsi DODO ügynökséget bízták meg.
„A #ganzich (#egészenén) kampánnyal közösen fontos stratégiai lépést teszünk a dm-mel, és egy integrált kampányt hozunk létre, amely a dm márka filozófiájából fakad – nevezetesen, hogy mindig az ember áll a középpontban. Pontosan ez az autentikusság lesz látható a 360°-os kommunikáció minden érintkezési pontján. A kampány az optimizmus, az egyediség, a sokszínűség és a természetesség jegyében zajlik” – mondják Katharina Maun és Georg Feichtinger, a DODO alapítói.