A világ vezető háztartásigép-gyártója tenderen választotta ki új stratégiai kommunikációs partnerét az EMEA térségben. Európa egyik vezető kommunikációs hálózatának (BCW) tagjaként a Chapter 4 Magyarország is a nyertes ügynökségek között van. 2021 januártól a WPP 29 EMEA-országban – köztük hazánkban – teljes körűen kezeli a Whirlpool vállalati és márka kommunikációs feladatait.
A Whirlpool Corporation egy intenzív, kilenc hónapig tartó tenderen döntött stratégiai kommunikációs partneréről, aki hamarosan megkezdheti a munkát a világ vezető háztartási gép gyártójával a vállalat márkáinak fejlesztése és a kiemelkedő fogyasztói élmény megteremtése érdekében. A BCW (Burson Cohn & Wolfe) a WPP EMEA integrált stratégiai kommunikációs csapatának részeként működik együtt a Wunderman Thompsonnal, a VMLY & R, m / SIX, a Geometry Global, a Hogarth Worldwide, az AKQA és a Chapter4-ral.
A hazánkban évek óta jelenlévő nemzetközi hátterű Chapter 4 – a Burson Cohn & Wolfe kizárólagos hazai képviselője – számos nemzetközi ügyféllel dolgozik. Az állandó ügyfelek – IMMOFINANZ, Lavazza, CTP, Accenture – mellett több eseti megbízása is van. Például, 2020 egyik legérdekesebb feladata az Earth Speakr művészeti kezdeményezés kommunikációja, amely az EU összes országában arra buzdítja a gyerekeket, hogy emeljék fel hangjukat bolygónk megóvása érdekében.
Boris Beker, a Chapter 4 Magyarország managing partnere kifejtette: „Örömmel és bizakodással tekintünk az új ügyféllel való közös munkára, hiszen ez a megbízás tökéletesen illeszkedik nemzetközi startégiánkba és kiemeli cégünk erősségét a regionális jelenlétben. Ehhez kapcsolódóan újítottuk meg honlapunkat is, ahol mind a 10 országban jelenlévő ügynökségünkről található információ a legfrissebb híreink mellett.”