A Carlsberg és a Liverpool FC 2034-ig meghosszabbította szponzori együttműködését

Hírek Kiemelt

A hosszan tartó kapcsolat a Liverpool Football Club és a Carlsberg között 1992-ben indult útjára, amikor a Carlsberg és a klub szponzori megállapodása keretében a csapat mezén megjelent a márka.

 

Az együttműködés ezt követő éveiben a rajongók a klub történetének olyan ikonikus és ünnepelt pillanatainak lehettek szemtanúi, mint “Fowler Triplája” 2001-ben, az “Isztambuli Csoda” 2005-ben, az UEFA Szuperkupa döntő, vagy a “Gerrard Finálé”. A Carlsberg 2010-ben vált a futball klub hivatalos sörévé, és a megállapodás egy évtizedre szóló megújításának köszönhetően legalább 2034-ig az is marad.

„Nagyon örülünk, hogy a Carlsberg további tíz évig a Liverpool Football Club partnercsalád tagja lehet. A hosszú időre visszanyúló partnerség bizonyítja egymás iránti elkötelezettségünket és az eddigi kapcsolatunk sikerét, amely mélyen gyökerező közös értékekre épül. Ők nem csak támogatói, hanem igazi szurkolói is a Liverpool FC-nek, részei a klub életének, a férfi és a női csapatainknak egyaránt fáradhatatlan pártfogói. Izgatottan várjuk, hogy a következő 10 év mit tartogat az együttműködés számára” – nyilatkozta Ben Latty, a Liverpool Football Club kereskedelmi igazgatója a Carlsberggel való megállapodás megújításáról.

„Büszkék vagyunk rá, hogy további 10 évvel tudjuk meghosszabbítani a Carlsberg és a Liverpool FC ikonikus együttműködését. Az elmúlt három évtizedben jóban rosszban egymás mellett álltunk és egymás életének szerves részévé váltunk. Nagyon izgatottak vagyunk a jövőt illetően, és mivel a Liverpool FC-hez hasonlóan a Carlsberg számára is a szurkolók állnak az első helyen, alig várjuk, hogy ennek az egyedülálló partnerkapcsolatnak az előnyeit futballrajongók milliói számára tegyük elérhetővé szerte a világon” – nyilatkozta Louise Bach, a Carlsberg nemzetközi szponzorációs igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA