Februárban a Pólus Társasház Üzemeltető Kft. meghívásos tendert írt ki a Pólus Center Bevásárlóközpont marketing és kommunikációs feladatainak ellátására, a felhívást pedig a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyerte meg.
A tender egyik fő feladata a Pólus Center újrapozicionálása volt, hogy megmutassák a célcsoportoknak, mennyi lehetőség rejlik a bevásárlóközpontban, és eloszlassák az elavult nézeteket vele kapcsolatban.
„Nagyon élveztük a kreatív folyamatot, aminek a végén megszületett a Pólus Center új kommunikációs stratégiája és üzenete, ami jól meghatározza a kitűzött cél felé vezető irányt, és rengeteg lehetőséget hordoz magában. Reméljük, hogy az augusztusi „leleplezés” után a célközönség is annyira fogja szeretni, mint mi.” – nyilatkozta Lőrincz Róbert, a Brightly kreatívigazgatója.
Az együttműködés egyik legnagyobb kihívása az lesz, hogy a már meglévő – és méltán népszerű – kampányok, valamint események is meg tudjanak újulni, és még több vásárlót csábítsanak a Pólus Centerbe.
„Örömmel láttuk, hogy szinte azonnal megtaláltuk a közös hangot a Brightlyval. Pontosan megfogták a tenderkiírás lényegét, szuper megoldásokat hoznak, és mindig profi javaslatokkal segítik elérni a lehető legjobb eredményeket” – tette hozzá Szolyák Szilvia, a Pólus Center marketing managere.