A BrandFestival Berlin felé veszi az irányt

Hírek

Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik.

 

„Úgy gondoltuk, 23 év után a BrandFestival megérett arra, hogy a világ egyik legizgalmasabb városába, Berlinbe költözzön. Mind ez idáig a nemzetközi tudást hoztuk el Magyarországra, mostantól pedig kiemelt célunk az is, hogy a hazai specialisták és márkák is felkerüljenek a szakma világtérképére. Büszkék vagyunk rá, hogy ezt a lehetőséget nem csak mi ismertük fel, hiszen számos partnerünk támogat minket a konferencia nemzetközivé válásban. A nagyszabású projektet a német Superbrands-szel, Magyarország Berlini Nagykövetségével, az Intren digitális ügynökséggel és a Republic Grouppal közösen valósítjuk meg” – fogalmazott Barna Tamás, a BrandFestival elnöke.

„A Superbrands a világ legnagyobb márkaértékelési programja, de nekünk is óriási kihívás, hogy először szervezünk szakmai konferenciát a BrandFestivallal, mégpedig rögtön Európa egyik gazdasági fővárosában, Berlinben” – nyilatkozta Wiszkidenszky András, a Superbrands International regionális igazgatója.

A 2024-es konferenciának Berlin egyik legfelkapottabb rendezvényhelyszíne, az Alte Münze ad otthont és olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:

  • az európai gazdaság és márkák jövője,
  • az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
  • valamint az MI lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.

A tematikát idén is a legaktuálisabb nemzetközi trendek mentén alakították ki a szervezők, emellett pedig a világszínvonalat képviselő magyar brandeknek is teret biztosítanak a programban. Az előadások és panelbeszélgetések mellett a vezető német márkákat Superbrands Germany díjjal tüntetik ki, a szakmázás után pedig a Republic Group szervezésében egy afterparty várja a vendégeket – írják.

 

SOCIAL MEDIA