A karácsonyi vacsora és ajándékok tekintetében az ár mellett egyre fontosabbá válik a minőség is, ehhez igazodik az áruházlánc választéka.
A vásárlók egyre több figyelmet szentelnek a termékek árai mellett azok minőségére is, ennek megfelelően egy felfelé történő elmozdulás tapasztalható a karácsonyi árucikkekre fordított összeg tekintetében. Emellett szintén jellemző, hogy évről évre fokozatosan eltolódik az ajándékok és az egyéb karácsonyi kellékek beszerzése az ünnep irányába. Ennek megfelelően a Tesco a karácsony előtti másfél hétben realizálja legnagyobb forgalmát.
A tavalyi együttműködés folytatásaként idén a Tesco és a Szamos Csokoládéműhely a hagyományos csomagolású és a válogatott alapanyagokból készített Finest szaloncukrok kibővült választékával várja a vásárlókat. A tavalyi népszerű pörköltmandulás és szilvakrémes szaloncukrok mellett idén 3 új ízzel – sós-mandulás vagy narancsos tejcsokoládékrémmel töltött marcipános, illetve hozzáadott cukor nélkül készült, mandulás-csokoládés – bővül a kínálat, illetve egy válogatás is elérhető, mely az első négy ízesítésű szaloncukrot foglalja magában.
Az új szaloncukrok mellett az áruházlánc bevezette sajátmárkás bejglijét, valamint fehér és vegyes színű habkarika és habcsók került ki az üzletek polcaira.
A Tesco az ünnepi meglepetésekhez idén először összeállított egy 124 oldalas karácsonyi katalógust. Ebben olyan sajátmárkás elektrotechnikai termékek is szerepelnek, mint például a THX hajápolási eszközök, illetve az új Op3n Dott tablet, telefon és fitneszpánt.