Az Accor szállodaüzemeltető AccorHotelsre változtatja nevét és egy új szlogent vezet be, valamint megújítja digitális szolgáltatásait.
Az új névvel a csoport célja az AccorHotels befolyásának és láthatóságának növelése. Az AccorHotels egyben szervezeti és kereskedelmi márka is, kapcsolódik az Accorhotels.comdigitális platformhoz és a csoport szállodamárkáinak – Sofitel, Novotel, Mercure, ibis stb. – a középpontjában helyezkedik el. A csoport és a hotelmárkák kölcsönös kapcsolatát megerősítendő az AccorHotels támogatni fogja az összes márka kommunikációját, egy nemzetközi piacvezető hitelességét, megbízhatóságát és szakértelmét biztosítva a számukra. Ugyanígy a márkaportfolió is rendszeresen megjelenik az AccorHotels kommunikációjában, hogy erősítse a csoport, illetve digitális platformjának vonzerejét.
Az új szlogen – Feel Welcome – magába foglalja a nagylelkűséget és a szállodaipar lényegét. Egy ígéret a vendégek, munkavállalók és partnerek számára, hogy mindenhol számítanak rájuk, egyedinek és kiváltságosnak érezhetik magukat.
A csoport ambícióit megjelenítendő az új arculatban egy mélykék tipográfiával készült új logó szerepel, melyben továbbra is megtalálható a csoport szimbóluma, a mézszínű bernache (örvös lúd). Ez a vándormadár a márka és mobilalkalmazás ikonja is. A csoport szellemiségét és az utazás iránti elköteleződést szimbolizálja.
Az új márkaplatform megjelenik a csoport manifesztumában is, amely többek között egy szemantikai szabályzatot is tartalmaz. Ez abban segít, hogy a márka szellemisége minden nyilvános megnyilatkozásban megjelenjen. Az új grafikai elemek a szolgáltatás szemléletet jelenítik meg a csoport szállodáiban és az új márkaplatformot egy márkázott zenei identitás is támogatja.
Az új arculat jelenleg is látható a Roland Garros Village-ban, melynek az AccorHotels az egyik hivatalos partnere.
Az AccorHotels felgyorsítja digitális tevékenységeit is az AccorHotels.com disztribúciós platform online piactérré alakításával. A csoport saját oldala 2015. június végétől fokozatosan nyitottá válik az elsődleges célpiacokon előre kiválogatott független szállodák számára, a vendégek pedig júliustól foglalhatnak szobát az új rendszerben.
A kezdeményezés egy új – részben a nemrég felvásárolt Fastbooking szolgáltatáson alapuló – B2B digitális szolgáltatáscsomaggal is kiegészül: az AccorHotels széleskörű digitális és technikai megoldáscsomagot ajánl minden partnere számára, ezzel is garantálva számukra a jobb láthatóságot és a direkt online foglalások számának a növekedését.
A csoport emellett elindította mobilalkalmazásának új verzióját is. Céljuk, hogy az app a mobilhasználók top 3 utazási alkalmazása között legyen és sokszínű élményt nyújtson a vendégek utazásának valamennyi fázisában.