A szlogenen kívül az új vizuális világ is a megújult márkastratégiát támogatja.
Idén ősszel új, országos kampánnyal debütál a CIB Bank megújult márkastratégiája: a pénzintézet Kártyázó Számlacsomagjai az új vizuális arculatot bemutató print, online és kültéri megjelenések mellett speciális technikával készült reklámfilmben mutatkoznak be szeptember 7-től a főbb országos és kábelcsatornákon. Az arculat mellett a bank szlogenje is megújult. Az új márkapozícióval kapcsolatos feladatok ellátásáért, valamint a bevezető kampányért a Saatchi & Saatchi Hungary felel.
A CIB Bank célja, hogy felelős, megbízható, a józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító pénzügyi partner szerepét töltse be. Ezt támogatja az új márkastratégia és a „Valódi lehetőségek” szlogen is. Az újrapozícionálás ezen kívül leginkább a vizuális arculatot érintette.
A terméket bevezető TV reklám a mozifilmekből már ismert freeze technikával készült, melyet a bank visszatérő elemként később is használni kíván. Jellegzetessége, hogy a „megfagyasztott” térben és időben a főhős szabadon mozog, a kamera pedig körbejár a kimerevedett térben: megáll az idő, és ezáltal olyan lehetőségeket láthatunk meg, amelyeket a mindennapi rohanásban nem veszünk észre. A technika is a CIB új márkastratégiáját testesíti meg: a környezet megfagyása kiemeli azt a pillanatot, amikor a főszereplő felismeri a számára elérhető, valódi lehetőséget, amelyet a bank szolgáltatásait használva meg is valósíthat. A megvalósítási döntés pedig újraindítja a megfagyott időt, azt szimbolizálva, hogy a lehetőségek megvalósítása valójában teljesen gördülékenyen történik. A reklámfilm rendezői feladataival a technikával jelentős tapasztalattal rendelkező Toni Weiss osztrák rendezőt bízta meg a bank.