Sokszínűség és FOMO: indulnak a ONE új kampányai

Hírek

A One Magyarország az ősszel két új kampánnyal jelentkezett, amelyek alapját a felhasználók valós digitális szokásai és igényei adják – a márka célja, hogy a szolgáltatások igazodjanak az emberekhez, ne fordítva. A kampányok kreatív koncepcióján és vizuális világán a vállalat a BOLD stratégiai és kreatívügynökséggel dolgozott együtt.

 

A korlátlanság sokszínűsége

A szeptember végéig futó kampány a kommunikációs stílusok sokféleségét állítja középpontba. Vannak, akik kisregényeket írnak, vagy akár képesek csupán emojikkal elmesélni a teljes napjukat, és látjuk azt a rengeteg hárombetűs rövidítést, amiből sokszor egy szót sem értünk és persze vannak azok, akik nem üzengetnek, sőt órákig képesek telefonálni.

A kampány célja, hogy támogassa a különböző kommunikációs stílusok közti természetes különbségeket. A One nem akar uniformizálni, helyette olyan korlátlan tarifákat kínál, amelyek minden típusú felhasználóhoz illeszkednek – legyen szó hosszú telefonhívásokról, üzenetekről vagy hárombetűs rövidítésekről. Nem számít, hogyan használod, a korlátlanság mindenkinek jár.

A kampányhoz készült reklámfilm teljes mértékben a mesterséges intelligencia által készített képkockákból áll össze. Az AI új távlatokat nyit a vizuális kommunikációban, hiszen nagyobb kreatív szabadságot adhat az alkotóknak, miközben alkalmazkodik a márka arculatához és a kampány céljaihoz. Technológia vállalatként a One számára kifejezetten fontos a nyitottság a digitalizáció által kínált az új megoldásokra.

FOMO-d van? Ne maradj le – se a tartalomról, se a társaságról

A One őszi, kifejezetten az iskolakezdésre időzített kampánya a szórakozás világának gyors ütemű változására reflektál. A lineáris tévézés mellett egyre népszerűbbek a streaming-platformok, amelyek végtelen mennyiségű filmhez és sorozathoz kínálnak azonnali hozzáférést. A streamingplatformok és tartalmak hatalmas kínálata ma már nemcsak szórakozást, hanem társasági beszédtémákat is generál, ha pedig valaki nem naprakész a legújabb tartalmakkal kapcsolatban, könnyen úgy érezheti, lemarad, nemcsak a képernyőről, hanem a társasági élményekről is. Itt jön képbe a FOMO, vagyis a kimaradástól való félelem.

A One erre a jelenségre kínál választ: a gigabites vezetékes internet mellé rendkívül kedvezményes Netflix-előfizetést kínál, hogy előfizetői ne maradjanak ki semmiből – se a tartalmakból, se a beszélgetésekből. Maga a kampány is erre az érzésre épül: a FOMO-t nem fenyegetésként, hanem lehetőségként értelmezi.

A kampányhoz reklámfilmek is készültek, amelyek a forgatások helyszíneivel egyes Netflixes sorozatok képi világát, hangulatát hivatottak megidézni. A Wednesday sorozathoz kapcsolódó képeket a Budapesti Műszaki Egyetem könyvtárterében és körfolyosóján, a Bridgerton-t idéző jeleneteket pedig a W Hotel viktoriánus stílust idéző mosdójában forgatták. A reklámok zenéi is szándékosan az eredeti sorozatok főcímdalait idézik meg. Tovább színesítik a reklámfilmeket, hogy azokban több Netflix sorozatra utaló easter egg van elrejtve, például az egyik reklámban a Wednesday sorozat főszereplőjének jellegzetes öltözékében halad el egy statiszta a szereplők mellett.

Együttműködés a BOLD ügynökséggel

Mindkét kampány kreatív koncepcióját és vizuális megjelenését a BOLD stratégiai és kreatívügynökség készítette a One Magyarország megbízásából. A kampányok közös alapja a valós, életszerű insight: az emberek nem egyformák, és a digitális életstílusuk és igényeik sem azok.

„A BOLD ügynökséggel való együttműködésünk a közös szemléletre épül: fontos, hogy kampányaink ne csak látványosak, hanem társadalmilag is relevánsak legyenek. A BOLD érzékenyen és pontosan nyúl a valós insightokhoz, olyan kreatív megoldásokat hozva, amelyek valódi, hétköznapi szokásokból indulnak ki. Ez az a szemlélet, amiben igazán jól tudunk együtt gondolkodni.” – mondta Moldván Ákos, a One marketingkommunikációs és média vezetője.

SOCIAL MEDIA