A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
Marketer of The Year – hazai és nemzetközi elismerés is egyben: A Magyar Marketing Szövetség által működtetett széleskörű orientációs platformokat egészíti ki a most életre hívott, kiemelt marketing hatással bíró szakemberek tevékenységének elismerését célzó díj. Az elismerés különlegessége, hogy a hazai megbecsülésen túl, egyben egy rangos nemzetközi díj belépőjeként is szolgál, hiszen a díj első helyezettje lesz Magyarország jelöltje a European Marketing Confederation (EMC) által szervezett, 2025-ös “European Maketer of The Year Award”-on. Az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation idén egyébként első alkalommal hirdette ki a European Marketer of the Year cím díjazottját. Az európai nemzeti marketingszövetségek jelöltjeiből előszűrés, majd egyéni interjúk egész során keresztül végül Gráinne Wafert, a Diageo globális igazgatóját választotta Európa legnagyobb marketinghatással bíró szakemberének a független zsűri, amelynek többek között tagja volt Papp-Váry Árpád, az MMSZ edukációért és nemzetközi kapcsolatokért felelős alelnöke is. A Magyar Marketing Szövetség idén a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatóját, Szabó Bélát jelölte az elismerésre, aki egyben az idei hazai díjazott kiválasztásáért felelős zsűri tagja is.
Mérlegen az egyéni szakmai teljesítmény és hatás: A díjazottat kiválasztó grémium további tagjai Blaskó Nikolett (elnök MAKSZ), Papp-Váry Árpád (alelnök, MMSZ), Simon Krisztián (főszerkesztő, Marketing és Média Szaklap), valamint Sütő Ágnes (alelnök, MMSZ), akik a díj szabályzata értelmében az idei TOP50 marketingvezető rangsor longlistje alapján jelölhettek szakembereket a hazai díjra. A szakmai zsűri ajánlása alapján a díj jelöltjei a következők: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A hirdetői oldal szakemberei számára meghirdetett „Marketer of the Year” díj alapvető küldetése, hogy az országon kívül, nemzetközi szinten is elismerje és bemutassa a kiemelkedő marketingteljesítményt nyújtó hazai szakemberek tevékenységét. A zsűrizési folyamat idén egy lépcsőben zajlik, a jelöltek teljesítményét és marketinghatását interjúk során értékelik a zsűri tagjai, amely eredményeként alakul ki a végső sorrend. A díjat szeptember 19-én, a Marketing Summit Díjátadó Estjén adják át.
„Őszintén bízunk abban, hogy az új szakmai díj bevezetésével nemzetközi szinten is hírét tudjuk vinni a hazai marketingszakmának, és mindezzel még magasabb fokra tudjuk emelni a marketingszakma elismertségét, reputációját. Mutassuk meg európai szinten is, hogy milyen sokan hiszünk Magyarországon a marketing erejében!” – emelte ki Hinora Ferenc, a díjat meghirdető Magyar Marketing Szövetség elnöke.