Az új dizájn elkészítését pályázaton hirdették meg, amelyet végül egy belsős kolléga, Kovács Péter nyerte el, aki a UX/UI csapatot vezeti a Centralban. A tervező a vállalat arculatáért, logójáért és az arculati kézikönyv kialakításáért is felelt. Az elkészült munka a Central sokszínűségét, innovatív és modern szemléletét hivatott tükrözni.
Az arculathoz új szlogen is társul, amelynek vezető üzenete: „középpontban a tartalom”. Emellett „mozgó” üzenetként számos változatban megjelenik ez a szerkezet a megjelenési felületektől függően, úgy, mint „középpontban az olvasó” vagy „középpontban az ügyfél”.
A Central Médiacsoport továbbra is küldetésének tekinti, hogy olyan tartalmat készítsen, amely informál, szórakoztat, bizalmat teremt, és elkötelezett a demokrácia, az emberi méltóság és a szabadság értékei mellett. „Nagyon erős tíz év van mögöttünk, amely során Magyarország egyik legkiemelkedőbb médiavállalatává váltunk. Célunk továbbra sem változott: leginkább szórakoztató és közéleti tartalmakkal szeretnénk kiszolgálni olvasóinkat és partnereinket, akiknek velünk együtt fontos a hitelesség, a függetlenség és az értékteremtés. Új arculatunk tükrözi azt az átgondolt és modern szemléletet, ezzel is biztosítjuk, hogy a Central hosszútávon fenntartható és megbízható tartalomgyártó maradjon” – hangsúlyozta Pácsonyai Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója.
A tízéves Central Médiacsoport alapelveként fogalmazza meg a szakmai kiválóság követelményét. Ennek keretében elvárja, hogy minden a működését támogató, illetve ahhoz kapcsolódó feladatvégzés a vonatkozó szakmai szabályok betartásával történjen. Ezáltal valamennyi tevékenységében magas szakmai színvonalú, folyamatos fejlődést jelentő, a piaci folyamatokra reflektáló, előremutató egyéni és csoportteljesítmény valósulhat meg – írják.