A Próbakő Kommunikáció felel az EUROWAG cégcsoport hazai pr-kommunikációjáért

Hírek

Az EUROWAG több mint 25 éve nyújt integrált fizetési és mobilitási szolgáltatásokat szállítmányozó vállalatok számára. Célja, hogy hatékonyabbá tegye a közúti árufuvarozó cégek működését és üzleti igényeikre reagálva, a napi üzemeltetés teljes folyamatát lefedve komplex megoldásokat kínáljon.

 

Ennek érdekében modern, digitális technológián alapuló termékeket és szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, legyen szó hagyományos és alternatív üzemanyagról, útdíj -fizetésről, flottamenedzsmentről, adó-visszatérítésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy TMS és munkaidő menedzsmentről.

„Az, hogy az EUROWAG 2 év után ismét a WorldCom PR Group hálózatot választotta partneréül egyértelmű sikertörténet. A korábban összeszokott csapatok ismét összeálltak, és örömmel kezdtük meg a hat országra kiterjedő közös munkát. Azt gondolom, hogy a magyar EUROWAG képviselőinek segítségével és egy nemzetközi csapat támogatásával igazán hatékony kommunikációs stratégiát tudunk majd kidolgozni és végrehajtani az együttműködés során” – mondta R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatósági tagja.

„Több országot átfogó, ugyanakkor az egyes országokra finomhangolt kommunikációs stratégiát szeretnénk megvalósítani. A márkaismertség növelésén túl kiemelt feladatunk lesz megmutatni, hogy a WEBEYE Telematics és a CVS Mobile egyesülése az EUROWAG cégcsoporttal kiemelkedő lehetőséget kínál. A három vállalat számos szinergiával rendelkezik, és ezt kihasználva olyan egyedi és komplex szolgáltatást tud kínálni ügyfeli számára, amely a napi üzemeltetés teljes folyamatát lefedve minden ügyféligényre választ ad” – tette hozzá Balogh Ádám, az EUROWAG – W.A.G. payment solutions a.s. Magyarországért felelős igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA