Lidl: engedtek a vásárlói nyomásnak

Hírek

Az utóbbi időszakban több Lidl áruházban megjelentek a gurulós kosarak, a vásárlók nagy örömére – írja a Pénzcentrum.

 

A hazai nagyobb áruházláncok több különféle stratégiát követnek abban, hogy mekkora bevásárlókocsikat, kosarakat helyeznek ki üzleteikbe. Most a Lidl változtatott ezen: eddig csak néhány, kisebb boltjában volt kihelyezve gurulós kosár, a nagyobb boltoknál nem, innentől viszont országosan megjelentek a kosarak is a nagyobb alapterületű áruházakban is.

A Pénzcentrum meg is szavaztatta olvasóit ezzel kapcsolatban. A szavazás eredménye az lett, hogy a válaszadók 23 százaléka mindig a kisebb kosarat választja, 22 százalék pedig aszerint dönt kosár és kocsi között, hogy mennyit tervez vásárolni. 11 százalék azért nem szereti a bevásárló kocsit, mert nem lehet elférni vele, és újabb 11 százalékot kifejezetten bosszant, ha elfogynak a kisebb kocsik és kosarak. Mindössze az olvasóink 3 százaléka mondta, hogy mindig a nagyobb méretet választja.

Forrás: Pénzcentrum

 

 

SOCIAL MEDIA