A magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc alappillérének továbbra is az országos üzlethálózatot tekinti.
A megújult, több mint 1500 m2-es eladóterű, és 760 m2-es raktárterületű zászlóshajó áruház teljes átalakítása során nem csupán az esztétika volt szempont, hanem azzal szoros párhuzamban a funkció is. A dizájnelemek a burkolattal és a mennyezeti útvonaljelölővel vezetik végig a vásárlót, hogy minél könnyebben és gyorsabban bejárhassa a különböző zónákat, ahol olyan termékkategóriákat is megtalálhat, amelyekről korábban nem is gondolta, hogy az Euronics forgalmazza. Ilyenek például a viszonylag új kert-barkács, a baba-mama, a játék, valamint az IT és gameing, illetve a kibővített e-mobilitás termékkategóriák. Emellett a megújult üzlet arra is lehetőséget ad, hogy a megszokott műszaki kategóriákból is magasabb hozzáadott értéket képviselő, prémium kategóriájú termékeket lehessen bemutatni, illetve ne csak egyes termékek jelenjenek meg, hanem például komplett konyhai megoldások, koncepciók is, amivel a vevő ötletet gyűjthet, és könnyebben elképzelheti, hogy egy-egy készülék miként illeszkedhet a saját otthonába.
„Az üzlet megvalósításához kifejezetten nagy térre volt szükség, ezért is esett az egyik legnagyobb alapterületű áruházunkra a választás. A budaörsi egységünk ötvözi az Euronics áruházaktól megszokott széles választékot, miközben teret ad azoknak a termékköröknek is, amelyeket eddig kizárólag a webáruházban érhettek el az ügyfeleink. Az áruházban szegmentáltan, zónákra osztva jelennek meg a kiemelt kategóriák. A vásárlók a kihelyezett kioszkok segítségével zónaspecifikusan kaphatnak információt a termékekről. E fejlesztések segítik az online és offline kereskedelmet összefogó többcsatornás működésünket” – magyarázza a koncepcióról Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezetője.
„Zászlóshajó üzletünkben nem a bemutatandó árumennyiséget maximalizáljuk, hanem egy jól felépített és átgondolt vásárlói úton keresztül vezetjük végig a vevőket. A térnek fontos funkciója lesz az is, hogy itt tesztelhetjük, hogy melyek azok a megoldások, amelyeket majd a jelenleg 60 egységből álló hálózatunk többi üzletére is érdemes lesz tovább vinnünk annak érdekében, hogy a bolti értékesítés minőségét a mai trendekkel összhangban tovább emeljük” – teszi hozzá Hunyady László, a műszaki áruházlánc értékesítési és operációs igazgatója.
A megújult üzlet kivitelezését a vállalat megbízásából a Reference Innovation Kft. valósította meg.