2013-ban először találkozhattak a gyerekek a Bubbles Club kabalaállataival, a kis sárkányokkal.
„A Bubbles Club jubileumi évét a Legyél Te is Zöldfülű! program keretében a környezettudatosság köré szerveztük – mondja el Semperger Judit, a Danubius Hotels marketing igazgatója. – A Bubbles Club nagyon büszke az elmúlt 10 évre, melyben 4 szállodájában elérhető gyerekeknek szóló animációs programjai köré több száz törzsvendég család, több mint 11 ezer social media követő épült. Kabalaállatai a sárkányok 3 mesekönyv, 15 mondóka, saját dalok életrehívói. A 10 évfordulón ezt a sikert szerette volna méltón megünnepelni és a sikeres Bubbles Club márkát is a szállodalánc felelősségvállalásának a „Danubius Care”-nek aktív részesévé tenni, azon gondolat alapján, hogy a szemléletformálás már gyermekkorban elkezdődik. A zöld szemlélet alól a nyaralás alatt sincs kibúvó, ezt vallja a Bubbles Club, melynek szerethető sárkányai játékosan fejlesztik a gyermekek és talán a felnőttek öko-szemléletét is.”
A jubileumi kampány a megújult weboldal elindulásával kezdődik. A szállodalánc zöld elköteleződését a gyermekek, gyermekes családok felé a Bubbles szállodákban, a weben és a social mediában folyamatosan kommunikálja.
A Bubbles Club kampánya a születésnapi ünneplés köré épül. A fő üzenet a környezetvédelem, cél a szemléletformálás, amely egész évben végigkíséri a gyerekprogramokat. A jubileumi hétvégéken áprilisban, júniusban és októberben családi zöld napokat szerveznek erdei élménypályákkal, öko-játszóházzal, faültetéssel, és természetesen a sárkányok, Drazsé, Dany, Tiko és Yoyo részvételével.