A Johnson & Johnson tavaly augusztusban hirdetett tendert szájhigiénés márkája, a Listerine 2023-as kommunikációs feladatainak ellátására, amelynek során a Mediator kreatív koncepciója bizonyult győztesnek.
„Szívügyünk az egészséges szájhigiénia és az átfogó szájápolás, ezért szeretnénk, ha a szájvíz-használat az emberek szájápolási rutinjának részévé válna, és a fogyasztók jobban megismernék a termékeinket. Ebben a fontos feladatban a Mediator lesz a segítségünkre, akik megalapozott stratégiájukkal és kreatív koncepciójukkal egyaránt meggyőztek bennünket” – mondta Ládi Judit, a Johnson & Johnson Junior marketing managere.
A full-service ügynökség feladata lesz a Listerine márka kommunikációjának teljes körű támogatása, fókuszban a kreatív koncepciók tervezésével és kivitelezésével, mindezt kiemelten az év második felére tervezett kampányok során.
„A Listerine-nel való közös munkának köszönhetően egy, az ügynökség számára új piaci szegmens kihívásaiba kaphatunk betekintést és kereshetjük együtt a megoldásokat. Izgatottan várjuk, hogy elinduljon a közös munka” – nyilatkozta az együttműködésről Biró László, a Mediator ügyvezetője.