A Lidl Heidi Klummal dolgozik

Hírek

A modell és a Lidl első közös kollekciójának a témája „Heidi & The City“. A kollekciót 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten mutatják be.

„A Lidl-t korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klummal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában“ – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.

A #LETSWOW kampány augusztus elején 28 országban indul. Az „Esmara by Heidi Klum“ kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten egységesen, 2017 szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba.

A kollekció olyan darabokat tartalmaz, amik egyszerre vadak, mint New York és sokoldalúak, mint Heidi Klum: leopárdmintás blúz, valódi bőrből készült motoros dzsekik, farmerek több színben, és további izgalmas darabok élénk kék és meleg konyakszínekben.

„Olyan divatos darabokat szerettem volna alkotni, amikben amellett, hogy meg van az a bizonyos plusz, mégis egyszerűen kombinálhatóak, és minden nőnek jól állnak – fontos szempont, hogy mindezt rendkívül kedvező árakon tegyük elérhetővé“ – nyilatkozta Heidi Klum.

A szeptemberi bemutatóig a visszaszámlálás már elindult a www.letswow.com oldalon.

SOCIAL MEDIA