Életre szóló ízemlékek

Hírek Kiemelt

Az évszázados szakértelemmel készült PICK szalámik több mint 150 éve adják emlékeink ízét és továbbra is ott lesznek a legfontosabb élményeinknél – ez az üzenete a márka TVC kampányának, amely 2022 végéig, három hónapon át fut.

 

„Kevés márka tudhat magáénak olyan gazdag örökséget és értékeket, mint a PICK. A PICK szalámi immár több mint 150 éve az életünk, kultúránk, nemzeti önazonosságunk és kollektív élményeink része, amely velünk volt, van és lesz az emlékezetes pillanatainkban” – meséli Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketing igazgatója. „A PICK szalámihoz generációk kötődnek emlékeken, élményeken keresztül a mai napig. Célunk, hogy mindezt az erős emocionális kötődést a következő generációk is érezzék, továbbadják.”

 

Kreatív koncepció: 

Biztosan sokan emlékeznek arra a jelenetre a L’ecsó című Pixar filmből, amiben a szigorú étteremkritikus végül megenyhül, amikor a felszolgált étel íze olyan örömteli emlékeket ébreszt benne, ami visszarepíti őt a gyerekkorába. Ezt hívjuk ízemléknek és ezzel mindannyian így vagyunk: az ízek képesek arra, hogy rendkívül erősen hozzanak belőlünk felszínre emlékeket, érzéseket. Mivel a PICK Téliszalámi immár több mint 150 éves múltra tekint vissza, nem túlzás azt állítani, hogy generációk óta jelen van életünk legemlékezetesebb eseményeinél, összetéveszthetetlen és ismerős íze pedig azonnal felidézi azokat.  Ezekre az ízemlékekre alapoztuk kreatív koncepciónkat, mely a hosszas stratégiai alapozó munka eredményeképp megszületett új márkapozicionálásunkat kelti életre. Filmünkben olyan emlékezetes szituációkat, eseményeket kerestünk az elmúlt évtizedekből, melyek egyszerre kollektív emlékek, ugyanakkor a személyes megélése mindenkinek más és más velük kapcsolatban – írják.

Szabó-Spanyol Henriett, a PICK senior brand managere ezt így fogalmazza meg:

„Alapjaiban nem volt nehéz dolgunk, mert egy olyan márkáról beszélünk, amit funkcionális előnyei méltán igazolnak a húskészítménypiac legmeghatározóbb szereplőjeként, szakértőjeként. Emocionális előnyeit tekintve pedig szintén egyedi, hiszen megvannak a saját kapcsolódó hagyományai, és mondhatni hazánkban történelmi jelentőségű. Már csak azt kellett megtalálnunk, melyik az a kreatív irány, amivel ezt a fogyasztóknak is át tudjuk adni, sőt, segíthetünk nekik újból átélni ezeket a pillanatokat.”

Fejes Péter, a PICK group brand managere pedig hozzáteszi:

„Fontos szempont volt számunkra az, hogy ez az emlékidézés ne legyen túlságosan múltidéző, nosztalgikus, ezért mindenképp szerettünk volna a jelenkor generációinak is fontossággal bíró momentumot megidézni a filmben. Emellett végül azért is esett a választásunk a nagy közös pillanatok kiemelt megmutatására, mert így nem csak egy bizonyos réteget, de tömegeket tudunk emocionálisan megmozgatni.”

 

Érdekesség, behind the scenes:

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Queen zenekar hozzájárult a legendás ’86-os koncert felvételeinek felhasználásához, melyek a sarokpontját adják filmünknek. Emellett a ’99-es teljes napfogyatkozás, Farkas Bertalan űrutazásának élő bejelentkezése 1980-ból és a legendás 2016-os labdarúgó-Európa-bajnokság örömteli és feledhetetlen jelenetei is helyet kaptak a filmben – írják.

„Nagyon élvezetes folyamat volt kitalálni, majd aztán megvalósítani, hogy ennyi különböző footage és zenei atmoszféra ne eklektikus hatást keltsen, hanem egységes nyelven mesélje el a nézőnek, hogy ez az ikonikus márka elkísért minket életünk fontos momentumainál” – meséli Damokos Attila rendező.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Stratégiai és marketingigazgató (Bonafarm húságazatok): Szokolai Júlia

PICK group brand manager – Fejes Péter

PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett

PICK brand manager – Géger Gyopár

Média, digitális és fogyasztói marketing vezető – Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista – Ujfaludi Flóra

 

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Café Communications

Barna Zoltán, Csabai Bence, Csősz László, Hlavaty Tamás, Horváth Andrea, Horváth Zita, Kenczler Marci, Nagy Gergely, Nánássy Flóra, Szakál Zoltán, Tamcsu Dávid

Produkció

Produkciós cég: Café Film
(Producer: Beszta Nóra)
Rendező: Damokos Attila
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Fixek Eszter
Látványtervező: Láng Imola

Utómunka
Vágó: Érdi Zsófi
Colorist: Studio Spájz, Vándor Ádám
VFX: Melon FX, Nagy Miki, szabó Ákos
Zene: Gaston Stúdió, Sárközi András

 

SOCIAL MEDIA