A Clio kétségtelenül a reklámszakma és a szórakoztatóipar lehető legmagasabb elismerése, olyannyira, hogy még egy Mad Men-epizód is szólt róla. A ViacomCBS kreatív csapata idén lényegében a hollywoodi reklámgyártókkal, ügynökségeivel és stúdióival mérte össze erejét. A 2021-es Clio Entertainment Awards öt elismerésben is részesítette a vállalat közép-kelet-európai szárnyát A Wall Street farkasa, a Parajelenségek és a Mission: Impossible promóiért, valamint egy éneklő zöldségeket ábrázoló Jóbarátok-kampány miatt.
Az aranyszobor különösen értékes, hiszen ez egyike a legkomolyabb elismeréseknek a kreatív szakmában, amit rendkívül nehéz begyűjteni. Clio Aranyat eddig sem a ViacomCBS budapesti csapata, sem más közép-európai médiavállalat nem kapott még soha.
Martin Scorsese pörgős alkotása a brókervilágról, A Wall Street farkasa egy méltó módon elvadult reklámfilmmel érdemelt ki arany és ezüst elismerést. Tom Cruise hihetetlen kaszkadőrmutatványain élcelődött a Mission: Impossible promója, amelyben egy tetőtől talpig begipszelt ember kórházi szenvedéseit követhettük nyomon. A Jóbarátok ikonikus jeleneteit animált zöldségek és konyhai eszközök tolmácsolásában élvezhettük a „Have Friends for Breakfast” jelmondat keretében. Végül bronz kategóriában győzedelmeskedett a Parajelenségek kampánya, mely a hirtelen ijesztgetésekre reflektált.
A díjazott alkotások tehát az alábbiak:
- ARANY – LEGJOBB SPOT/PROMO (DRÁMA)
- EZÜST – LEGJOBB VÁGÁS
MISSION: IMPOSSIBLE – A KULISSZÁK MÖGÖTT
- EZÜST – LEGJOBB FORGATOTT PROMO (DRÁMA)
- EZÜST – LEGJOBB FORGATOTT PROMO (VÍGJÁTÉK)
PARAJELENSÉGEK- A JUMP SCARE KAMPÁNY
- BRONZ– LEGJOBB SPOT/PROMO (HORROR)