A K&H: üzletet ide! kapta a Platina Effie-t

Hírek

A megújult Effie-versenyen – a Platinával együtt – összesen 36 díjat adtak át a szervező szakmai szövetségek elnökei és az Effie támogatói.

A 7 Arany, 14 Ezüst és 14 Bronz Effie-t azok a 2016.01.01. és 2017.08.31. között Magyarországon futott kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, a kétfordulós, közel 100 fős zsűrizésen pályaművükre a legtöbb pontot kapták. A végső pontszám kialakulásánál a kihívásra, az ötletre, a kreatívra adott pontok 23,3%-23,3%-23,3%-os súllyal, az eredmény bemutatására adott pontok 30% -os súllyal számítottak, ezzel is aláhúzva: az Effie nem kreatív verseny, s mint ilyen, egyedülinek számít a nemzetközi porondon. A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett, a világ több mint 40 országában jelen lévő Effie 16. hazai megmérettetésén a Platina Effie-t az Üzleti kommunikáció (b2b) kategória döntőbe jutott és arany Effie-t nyert pályaműve kapta. A rangos elismerést a K&H: üzletet ide! kampányért adták át a K&H Banknak és az OMD Hungary-nek.

Az idei legeredményesebb pályázók:

  1. ACG
  2. OMD Hungary
  3. Isobar
  4. DDB Sofia
  5. Y&R Budapest
  6. Uniomedia
  7. PHD Hungary
  8. Human Dialog
  9. Mediacom
  10. Artisan Marketing
  11. Café Communications
  12. Publicis One/Zenith
  13. Mátai&Végh
  14. HPS Experience

További díjazott társügynökségek: MEC Hungary, Mindshare, Starcom, MMS Communications, MediaCom, Publicis One/Publicis, Havas Media, Core Digital, Mito, Intren, METs Hungary, Doupla, Bold Ideas, CYD Films, Progressive, VIPR, Be Social, Peak Film, Webdream

A Gálán a legsikeresebb hirdetők: K&H Bank (platina), Heineken HungáriaMagyar TelekomTelenorLidlSió-EckesSanofiGlaxoSmithKline

Az Effie-n díjat kapott alkotások részletes listája mellékelten letölthető:

SOCIAL MEDIA