Új vezérigazgató a Sága élén

Karrier

Augusztus elsejétől új vezérigazgató irányítja a magyar piac vezető szárnyastermék-márkáját gyártó cégét, a Sága Foods Zrt.-t. Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot, és szeretne újra kiemelkedő termékinnovációkat megvalósítani a Ságánál.

Muzsek András tölti be augusztustól a Sága Foods Zrt. vezérigazgatói posztját. A sárvári társaság 45 éves új vezetőjének agrármérnöki és pénzügyi-közgazdasági diplomája is van. Több mint egy évtizede cégvezetőként tevékenykedik, előbb állati takarmányipari cégeknél, majd 2015-től az Első Magyar Pékpont-rendszer Kft-nél, amely a készre sütött-gyorsfagyasztott finompékárut és kenyérféléket előállító társaság hazai piac meghatározó szereplője, több kereskedelemi lánc beszállítója. Muzsek András irányítása alatt az elmúlt három évben a Pékpont folytatta dinamikus növekedését, és 2017-ben Dunaföldváron átadta új gyárát.

Muzsek András a kinevezése kapcsán elmondta: csak olyan cég vezetését vállalja, amelynek a termékeivel, tevékenységével, munkatársi gárdájával azonosulni tud. A sárvári Sága Foods Zrt. ilyen vállalat: a Sága és a Füstli a legerősebb húsipari márkák közé tartozik Magyarországon, a cég termékei kiváló minőségűek. Az elmúlt években a társaság vezetői, munkatársai bebizonyították, hogy úrrá tudnak lenni a nehézségeken, nagy átalakításokkal stabilizálták a Sága működését, miközben képesek voltak folyamatosan fejleszteni is.

Az új vezérigazgató szerint a megerősödött Ságánál minden adott ahhoz, hogy a társaság hagyományaira, erős márkáira és minőségi termékeire alapozva töretlen fejlődési pályára álljanak. A Sága Foods Zrt. a magyar piac legnagyobb szárnyaskésztermék-gyártójaként 2017-ben 9,2 milliárd forintra növelte a forgalmát az előző évi 8,8 milliárdról. A 312 dolgozót foglalkoztató társaság adózás előtti profitja 69 millió forintot tett ki tavaly.

Muzsek András a cégen belül és a piacaikon is dinamizmust ígér az elkövetkezendő időszakban. Úgy látja, hogy a Sága termékminősége és -biztonsága kiemelkedő, erre alapozva új piacokat hódíthatnak meg, valamint exporttal bővíthetik az értékesítésüket. Az új vezérigazgató újra a Füstli és a Selyemsonka sikeréhez hasonló innovációkat szeretne megvalósítani, amelyekkel nemcsak a piac előtt járnak, hanem elébe is mennek a vásárlói igényeknek.

SOCIAL MEDIA