Az új elnök kiemelt feladatának tekinti a diszciplína kutatásának, oktatásának támogatását, valamint hosszútávú együttműködések kidolgozását a nemzetközi szakmafejlesztő szervezetek, a társterületek képviselői és kiemelt vállalati szereplők bevonásával.
A Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs tagozatának célja, hogy a hazai válságmenedzserek és PR szakértők számára olyan mértékadó fórumot teremtsen, ahol a kapcsolatépítés mellett lehetőség nyílik az aktuális trendek megvitatására, a legjobb nemzetközi gyakorlatok átültetésére, valamint piaci és kutatási projektek kidolgozására is. A tagozat további feladata, hogy iránymutatásokkal, hivatalos állásfoglalásokkal és módszertanfejlesztő javaslatokkal járuljon hozzá a terület magas színvonalú képviseletéhez; az MPRSZ által szervezett konferenciák és a szövetség gondozásában megjelent kiadványok pedig a kríziskommunikációs szakma társadalmi elismertségének növelését célozzák.
A tisztújító ülésen a tagok új elnököt választottak Pintér Dániel Gergő személyében, aki jelenleg a Media 2.0 Communications alapító-ügyvezetőjeként, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjeként, illetve a METU és az IMEC oktatójaként dolgozik. A szakember az elmúlt tíz évben márkaépítési, stratégiai PR és krízistanácsadói feladatokat látott el több tucat kkv, közintézmény, civil szervezet és start up megbízásából. Rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák és üzleti események vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. A válságkommunikációs modellek kiterjesztési lehetőségeit vizsgáló PhD. disszertációját várhatóan ez év júniusában védi meg az ELTE BTK-n.
„Az elfogadott munkaprogram alapján legfőbb célunk, hogy folytassuk a tagozat alapítója, Bőhm Kornél által megkezdett utat, és lehetőséget biztosítsunk mindenki számára a fejlődésre és a munkában való részvételre. A jövőben igyekszünk még nagyobb hangsúlyt fektetni a for-profit szektor és a képzési oldal közötti szakadék áthidalására, a szakmánkkal kapcsolatos téves sztereotípiák azonosítására, valamint a PR és kríziskezelés etikai hátterének tudatosítására. Az értékteremtés, társadalmi felelősség mellett szeretnénk felhívni a figyelmet a válságok megelőzését célzó szemlélet és a minden részletre kiterjedő felkészülés fontosságára is. Mivel hiszünk abban, hogy a vállalatok fenntartható fejlődésében kulcsszerepet játszik a kommunikáció, így feladatunknak érezzük mindazok támogatását, akik versenyképes megoldást keresnek a technológiai fejlődés és változó médiahasználati szokások következtében megjelent kihívásokra” – mondta Pintér Dániel Gergő, aki számít minden érintett cégvezető és kommunikációs menedzser aktív részvételére, csatlakozására is.
A kríziskommunikációs tagozat jövő évi tevékenységei között üzleti tréningek és krízisszimulációk tematikájának kidolgozása, partneri együttműködések előkészítése, meetupok és workshopok koordinálása, valamint intenzív publikációs tevékenység szerepel.