50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Fashion Days

Hírek

A regionális divatportál 2016-ban 50,15 millió eurós bevételt produkált, idén pedig további 50 százalékos forgalmi növekedésre számítanak a fejlesztéseknek, az új márkáknak és az akcióknak köszönhetően.

A három országban – Magyarország, Románia, Bulgária – jelen lévő Fashion Days tavalyi bevétele 17%-kal nőtt az előző évhez képest. A növekedéshez olyan tényezők járultak hozzá, mint egy nagyobb, központi raktárépület megnyitása, amely gyorsabb megrendelés-feldolgozást tett lehetővé, a 12.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás bevezetése, illetve webshop és app fejlesztések, melyekből a legkiemelkedőbb a Kedvencek funkció volt. A webshop 2015-ben kezdte meg fúzióját az eMAG-gal, mely technikai és kereskedelmi megoldásai szintén kedveznek a fashiondays.hu gyors ütemű fejlődésének.

A webshop folyamatosan bővíti a termék- és márkaportfólióját is. Idén a Desigual volt a legnépszerűbb márka a magyar online vásárlók körében, majd a Next, a United Colors of Benetton, valamint az új Zee Lane darabjai fogytak a legjobban – derült ki a fashiondays.hu legfrissebb jelentéséből. A divatportál, szakítva a hagyományokkal, a nyári szezon vége helyett az elején rendez egy gigantikus leárazást, ahol megvásárolhatók lesznek az aktuális tavaszi/nyári kollekciók és a legnagyobb luxusmárkák is akár 80%-os kedvezménnyel. Június 13. és 15. között több mint 350 nemzetközi topmárka kapcsolódik be az Epic Sale-be, köztük a GUESSDieselPepe Jeans London, Desigual, Le Coq SportifEspritCalvin KleinTrussardiJust CavalliLove Moschino és a Furla. A legújabb kedvenc, a Zee Lane és a svájci karóragyártás egyik legfontosabb ikonja, a Longines is hatalmas kedvezményekkel árulja majd termékeit a fashiondays.hu-n.

Bár a tavalyi évben 10%-kal nőtt a férfi vásárlók száma, még mindig a nők teszik ki a 4 millió Fashion Days vásárló 65%-át. A nőket vonzzák leginkább az akciók is, a januári Epic Sale-en a vásárlók 72%-a volt nő, és az összes rendelés 40%-a érkezett mobilapplikáción keresztül, mely arány várhatóan tovább fog növekedni a júniusi Epic Sale alkalmával.

(Fotó: fashiondays.hu)

SOCIAL MEDIA